باز ـ بینی نگاهی به روزن تنگ تماشا

به گزارش مجله پریها، هفت هنرمند در نمایشگاهی با عنوان باز ـ بینی در عکس هایشان به موضوع مسدود و مخدوش شدن چشم­ اندازها و روزن دیدن در زندگی مدرن شهری امروز پرداختند.

باز ـ بینی نگاهی به روزن تنگ تماشا

به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه عکس بازبینی با 22 اثر از هفت هنرمند، روز جمعه (13مهر ماه) در گالری تم افتتاح می گردد. در این نمایشگاه آثاری از عکس در شیوه ­های ارائه مختلف و یا آثاری مبتنی بر عکس از هنگامه گلستان، کوروش ادیم، مهرداد رباط جزی، علی رنجبران، غزال غضنفری، صدرا وجدانی و برهان ابن­الدین به نمایش گذاشته می گردد.

کورش ادیم، نمایشگاه گردان در بخشی از بیانیه این نمایشگاه نوشته است: زندگی شهری و معماری بی روح و بی رحم کلانشهرها و به ویژه هیولاشهری چون تهران و افق­ های مسدود و دیدهای محدود و محصور خود از عوامل آزار جسم و جان و دیدگان انسان معاصر است. در این شرایط نامراد افق­ های باز دارایی گران­بهایی است برای چشم­ های جوینده­ عکاس حتی اگر در مقابلش و بین دیدگانش و افق فراخ رو به رو کسی، کسانی، چیزی یا چیزهایی وجود و حضور یابند. عکاس احتیاج به فضای باز دارد ولی در کلان­شهرها و معماری بی­روح شهری این فرصت را از عکاس و البته انسان معاصر گرفته­ اند. این نمایشگاه فرصتی است برای نگاه دوباره به این پدیده آزارنده، این­که ببینیم این اتفاق با ما چه نموده و اگر نبود شاهد چه مناظری می ­بودیم و این موضوع در بخشی از آثار ارائه گردیده در نمایشگاه در نظر گرفته گردیده است.

نمایشگاه باز ـ بینی ساعت 5 روز جمعه (13 مهر ماه) افتتاح و تا روز چهارشنبه (18 مهر ماه) همه روز از ساعت 4 تا 8 بعد از ظهر در گالری تم واقع در خیابان کریم خان زند، نجات الهی شمالی، کوچه زبرجد، پلاک 10 دایر است. گالری روزهای شنبه تعطیل است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1416

به "باز ـ بینی نگاهی به روزن تنگ تماشا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز ـ بینی نگاهی به روزن تنگ تماشا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید