باتری گلکسی S23 کمی بزرگ تر از نسل قبلی است

به گزارش مجله پریها، طی هفته های گذشته گزارش های زیادی در خصوص ویژگی های سری گلکسی S23 منتشر شده است. حالا یکی از افشاگران مشهور چینی که با نام کاربری DigitalChatStation در شبکه اجتماعی Weibo فعالیت دارد، بخشی از جزئیات گلکسی S23 را فاش نموده است. طبق اعلام این افشاگر، این گوشی مانند نسل قبلی از نمایشگر 6.1 اینچی مبتنی بر رزولوشن 1080p بهره می برد و این یعنی در این زمینه شاهد هیچ تغییری نخواهیم بود.

باتری گلکسی S23 کمی بزرگ تر از نسل قبلی است

بعلاوه او گفته که باتری استفاده شده برای این گوشی 3900 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که یعنی در مقایسه با باتری 3785 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی، تغییر چندانی صورت نگرفته است. البته با توجه به اینکه با همان نمایشگر سروکار داریم و این گوشی قرار است از چیپست بهتری استفاده کند، پس بدون شک عمر باتری به طور نسبی بهبود پیدا می نماید.

بر اساس رندرهای منتشر شده، طراحی پنل پشتی این گوشی با نسل قبلی فرق دارد و سامسونگ تصمیم گرفته دوربین ها را به طور مجزا روی این پنل قرار دهد. در همین رابطه باید به یکسان ماندن مقدار بدنه هم اشاره کنیم که با توجه به عدم تغییر در مقدار نمایشگر، چنین چیزی کاملا طبیعی است.

گفته می گردد در بیشتر منطقه ها دنیا، این گوشی ها همراه با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 راهی بازار خواهند شد ولی در بعضی منطقه ها ممکن است جدیدترین تراشه پرچم دار اگزینوس در گوشی های موردنظر قرار بگیرد. ظاهرا تمام مدل های گلکسی S23 از شارژ 45 واتی پشتیبانی می نمایند ولی به نظر می رسد در بازار چین، این گوشی ها با پشتیبانی از شارژ 25 واتی عرضه خواهند شد. ضمناً نباید بهره گیری مدل اولترا از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4721

به "باتری گلکسی S23 کمی بزرگ تر از نسل قبلی است" امتیاز دهید

1 کاربر به "باتری گلکسی S23 کمی بزرگ تر از نسل قبلی است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باتری گلکسی S23 کمی بزرگ تر از نسل قبلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید