اگر در دریافت حیوان خانگی مردد هستید این 8 سوال را از خود بپرسید

به گزارش مجله پریها، زندگی با حیوان خانگی مزایای عاطفی و جسمی زیادی دارد. مزایای دریافت حیوان خانگی بسیار زیاد است و به وضوح مردم آن را می دانند. در سال 2020، پذیرش و فروش سگ در میان بیماری همه گیر COVID-19 افزایش یافت و یک شرکت تحقیقاتی در بازار پیش بینی نموده است که تعداد کل خانوارهای آمریکایی صاحب حیوانات خانگی از 68 میلیون به 71 میلیون در سرانجام سال رشد خواهد نمود.

اگر در دریافت حیوان خانگی مردد هستید این 8 سوال را از خود بپرسید

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

حیوانات خانگی شادی آورند، به یادگیری مسئولیت و شفقت نسبت به دیگران یاری می نمایند، همنشینی می نمایند، از استرس شما را رهایی می دهند و می توانند برای خانواده شما بسیار مفید باشند.

با این حال، مهم است که قبل از تصمیم برای دریافت حیوان خانگی و ورود آنها به خانه خود، مراقبت، هزینه و زمان لازم برای صاحب شدن یک حیوان خانگی را درک کنید. وقتی حیوان خانگی را به خانه می آورید، باید این کار را با ذهنیت مراقبت از او در طول زندگی انجام دهید، او را با بهترین کیفیت زندگی و مراقبت های لازم برای سلامت روحی و جسمی نگهداری کنید و تعهد زمانی صاحب یک حیوان خانگی را درک کنید.

اما از کجا آغاز کنیم؟ در زیر کارشناسان هشت سوال را بیان می نمایند که باید قبل از دریافت حیوان خانگی از خود بپرسید.

آیا می توانم از عهده سرپرستی حیوان خانگی برآیم؟

حتی اگر برای خرید حیوان خانگی از یک پرورش دهنده یا فروشگاه مبالغ زیادی پول جمع نمی دهید، بازهم هزینه هایی در بر دارد.

هزینه های پذیرش یک حیوان خانگی می تواند بسیار متفاوت باشد اما این فقط یک هزینه اولیه است. شما همچنین نیاز به بودجه ای برای ویزیت دامپزشکی با عکس، آزمایش خون، آزمایش مدفوع (برای انگل ها) و غیره بسته به نوع حیوان خانگی که انتخاب می کنید خواهید داشت. این مراقبت های دامپزشکی در طول زندگی حیوان خانگی ادامه دارد و همچنین در صورت بیماری یا آسیب دیدگی حیوان خانگی شما باید به فکر بودجه اضطراری باشید.

سایر هزینه های دریافت حیوان خانگی شامل غذا، آموزش، وسایل مراقبت از حیوانات خانگی (جعبه، اسباب بازی، تختخواب و …)، خانه نشینی حیوانات خانگی یا مراقبت روزانه و شبانه روزی است. همچنین هزینه اضافی برای تمیز کردن خانه، ماشین و خود حیوان خانگی نیز ضروری است.

آیا وقت لازم برای مراقبت از حیوان خانگی را دارم؟

مالکیت حیوانات خانگی شامل هزینه و وقت زیادی است. در خصوص برنامه خود واقع بین باشید زیرا می خواهید حیوان خانگی را وارد زندگی خود کنید.

حیوانات خانگی برای مراقبت، آموزش، ورزش و نظافت نیاز به انعطاف پذیری و وقت گذاشتن در خانه دارند. برخی از حیوانات خانگی بیش از بقیه به توجه نیاز دارند اما همه به تعامل روزانه نیاز دارند.

دریافت حیوان خانگی یک ماجراجویی هیجان انگیز و سرگرم نماینده است اما همچنین به دلیل تعهد در زمان و ضرورت تنظیم برنامه شما برای نیازهای حیوان خانگی، می تواند استرس زا باشد. شما باید برنامه خود را در خصوص بیرون بردن حیوان خانگی خود برای ورزش هماهنگ کنید، اطمینان حاصل کنید که او مدت زیادی در خانه نماند و همچنین در صورت سفر یا دور ماندن طولانی تر از خانه برای، محل اقامت او را اماده کنید.

آیا من در خانه ای مناسب حیوانات خانگی زندگی می کنم؟

شما می توانید بیشتر اوقات زندگی را با حیوان خانگی خود تحمل کنید، اما اگر در یک آپارتمان زندگی کنید، برخی از حیوانات خانگی چالش برانگیزتر خواهند بود به ویژه سگ هایی که برای ورزش باید بیرون بروند.

حیوانات اهلی باید همواره تحت نظر قرار بگیرند، چه در داخل و چه در خارج و حتی اگر در یک منطقه حصارکشی شده باشند. این امر به ویژه برای حیوانات خانگی کم سن و سال صدق می نماید.

فضاهای کوچکتر می توانند مناسب باشند زیرا نظارت بر حیوان خانگی شما راحت تر است اما شما همچنین می توانید از دروازه های کودک استفاده نموده و قسمت هایی را در خانه عظیم تر مسدود کنید تا حیوان خانگی شما هنگام ماندن در خانه در یک منطقه باشد. اگر مکانی برای زندگی اجاره می کنید، هرگونه هزینه اضافی را که ممکن است برای آوردن حیوان خانگی داشته باشید در نظر بگیرید. این شامل ودیعه حیوانات خانگی، هزینه های حیوانات خانگی و هزینه خسارات احتمالی حیوان خانگی است.

آیا من آماده ام؟

قبل از مالکیت حیوان خانگی، به یاد داشته باشید که زندگی شما در طی دهه آینده یا تقریباً همین حدود با آن حیوان مشترک خواهد بود. وقتی شما آماده نیستید که به حیوانات خانگی زمان و نوع مراقبت مورد نیاز را بدهید، حیوانات خانگی می توانند مضطرب شوند و منبع استرس باشند به جای بهبودی و خوشبختی که ما اغلب از حیوانات خانگی می خواهیم.

وی شرح داد که آنچه در چند هفته اول نگه داشتن حیوان خانگی در خانه انجام می دهید انتظارات آینده حیوان خانگی را تنظیم می نماید. بنابراین مهم است که برنامه ای داشته باشید که به حیوان خانگی یاری کند تا با زندگی شما سازگار گردد.

وقتی حیوان خانگی در خانه باشد، مانند ازدواج، نگرشی برای خوب یا بد دارد و برای خوب برنامه ریزی می نماید. بدون داشتن برنامه ریزی یا به دلیل احساس عشق در نگاه اول در مقابل آوردن یک حیوان خانگی مقاومت کنید.

آیا این نژاد برای من مناسب است؟

درباره نوع حیوانی که می خواهید به خانه خود بیاورید تحقیق کنید تا ببینید آیا با سبک زندگی شما سازگار است یا نه. به نژادهای مختلف و خصوصیات مرتبط با آنها فکر کنید. این امر خصوصاً برای سگها بسیار مهم است.

اندازه سگ را در نظر بگیرید زیرا اندازه فضای مشخص شده در ماشین، اندازه و هزینه بسترهای سگ و لانه ها، هزینه غذا و میزان تمیز کردن را مشخص می نماید! نوعی گربه یا سگ را انتخاب کنید که متناسب با میزان ریزش، نیاز به شانه زدن، نظافت و غیره برایش آمادگی داشته باشید.

درمورد انتظارات از نژادهای مختلف یا مخلوط نژادی در وب سایت ها تحقیق کنید. عواملی که باید در نظر گرفته گردد شامل سطح فعالیت نژاد، قابلیت آموزش و تمایل به محبت آمیز بودن آنها است. اگر شما یا کسی در خانه خود آلرژی دارید، به میزان آلرژن نیز فکر کنید.

آیا در صورت نیاز به یاری، سیستم پشتیبانی خوبی دارم؟

بیشتر حیوانات خانگی کاملاً اجتماعی هستند و باید با دیگران در خانه احساس راحتی نمایند. بهتر است همه افراد در خانه شما درگیر مراقبت از حیوان خانگی باشند، حتی اگر شما مراقب اصلی باشید.

قبل از آوردن حیوان خانگی به خانه ، مهم است که در خصوص برنامه ها، مسئولیت ها و سناریوهای اضطراری بحث کنید.

آیا انتظارات واقع گرایانه ای در خصوص مالکیت حیوانات خانگی دارم؟

مسئولیت مالکیت حیوان خانگی این است که به بهترین شکل ممکن بدانید که به چه چیزی متعهد می شوید، نیازهای حیوان خانگی شما چیست، اطمینان حاصل کنید که می توانید این موارد را تأمین کنید و متعهد هستید که حیوان خانگی را در طول زندگی خود نگهداری کنید. داشتن یک حیوان خانگی همواره مهم نیست، صرف نظر از نوع آن، بنابراین قبل از سرپرستی مطمئن شوید که برای شما مناسب است.

کتاب هایی در خصوص حیوان خانگی مورد نظر خود بخوانید، با دوستان یا خانواده ای که صاحب این نوع حیوان خانگی هستند صحبت کنید، هزینه مراقبت و ملزوماتی را که حیوان خانگی به آن نیاز دارد جستجو کنید و نگاهی واقع بینانه به زندگی آنها داشته باشد و برنامه ریزی کنید تا ببینید که چه حیوان خانگی متناسب است.

آیا من حاضر هستم برای حیوان خانگی خود فداکاری کنم؟

در سبک زندگی خود تأمل کنید. حیوانات خانگی را چه قدر دوست دارید؟ و اگر پاسخ خیلی زیاد است، در نظر بگیرید که آیا می خواهید برای حیوان خانگی خود تغییراتی ایجاد کنید، آیا این لغو سفرها، از دست دادن تعاملات اجتماعی است یا وقت کمتری برای کارهای دیگر صرف می کنید. اگرچه ممکن است در سال 2020 بیشتر در خانه باشید، به این فکر کنید که واکسن COVID-19 توزیع گسترده تری دارد و زندگی شما ممکن است تغییر کند.

اگر مرتباً برای کار به مسافرت می روید، حیوان خانگی به دلیل تعهد زمانی ممکن است گزینه ایده آلی نباشد. همچنین مهم است که برای ایجاد پیوند، ایجاد برنامه و اطمینان از سازگاری حیوانات در آموزش و زندگی خود در کنار حیوان خانگی خود باشید. همچنین عاقلانه نیست که حیوان خانگی را درست قبل از تعطیلاتی که برنامه ریزی نموده اید یا در مواقعی از سال که تمرکز شما روی پروژه دیگری است، اعم از محل کار یا خانه، به سرپرستی بپذیرید.

منبع:

huffpost

منبع: هفت گنج
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3942

به "اگر در دریافت حیوان خانگی مردد هستید این 8 سوال را از خود بپرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر در دریافت حیوان خانگی مردد هستید این 8 سوال را از خود بپرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید