اپل دوباره آیفون X را با قیمت 769 دلار می فروشد

به گزارش مجله پریها، اپل برای اولین بار، می خواهد نسخه Refurbished از آیفون X را به وسیله وب سایت خود در آمریکا و در بریتانیا، به فروش برساند. این گوشی با قیمت 769 دلار برای مدل 64 گیگابایتی عرضه گردیده و کاربران می توانند این گوشی را به صورت آنلاک هم خریداری نمایند تا هر سیم کارتی که می خواهند، درون آن بگذارند.

اپل دوباره آیفون X را با قیمت 769 دلار می فروشد

اما همانطور که گفتیم، این نسخه Refurbished یا بازسازی گردیده خواهد بود. این یعنی مدل های مشکل دار یا پس داده گردیده از آیفون X توسط اپل دوباره بازسازی گردیده اند و برای فروش، عرضه گردیده اند. به طور کلی این نسخه ها هیچ تفاوتی از نظر ظاهری با یک آیفون X نو ندارند و تمام قطعات معیوب یا مشکل دار آن، توسط خود اپل تعویض گردیده است.

با این قیمت، این گوشی رقیب مستقیمی برای آیفون XR خواهد بود. اگرچه آیفون XR دوربین و پردازنده جدید تری دارد، اما قطعا نمایشگر OLED استفاده گردیده در آیفون X، دلنشین تر خواهد بود. همچنین اگرچه دوربین اصلی آیفون XR از آیفون X بهتر است اما iPhone X به دوربین دوم برای زوم در عکاسی و فیلم برداری نیز مجهز گردیده است. اگر قصد انتخاب بین یکی از این دو گوشی را داشته باشید، از همین حالا باید بگوییم تصمیم سختی پیش روی شماست.

البته که با خرید آیفون XR شما دستگاهی جدیدتر و البته کاملا نو خریده اید اما دستگاه های ریفربیش گردیده توسط اپل نیز کاملا تست گردیده، تمیز و دوباره بسته بندی گردیده هستند و اگر یک محصول ریفربیش گردیده توسط اپل را در نسخه ای نو از همان محصول بگذارید، نمی توانید تفاوت آن دو را تشخیص دهید. همچنین خرید آیفون X ریفربیشد از جهات دیگری از خرید یک آیفون X دسته دوم بهتر است. از جمله این موارد می توان به باتری کاملا نو در iPhone X ریفربیشد اشاره نمود.

اگر حافظه 64 گیگابایتی برای شما کم است، می توانید آیفون X ریفربیشد را در نسخه 256 گیگابایتی با قیمت 899 دلار خریداری کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1427

به "اپل دوباره آیفون X را با قیمت 769 دلار می فروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل دوباره آیفون X را با قیمت 769 دلار می فروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید