امید شفر به شکسته شدن طلسم این بازیکنان است

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در حالی برای ادامه مسابقات لیگ برتر و دیدار برگشت مقابل السد آماده می گردد که شفر به درستی به عدم هماهنگی لازم بین بازیکنان جدید و قدیم تیمش اشاره نمود. این ناهماهنگی به خصوص در خط حمله استقلال بیشتر از سایر خطوط به چشم می خورد.

امید شفر به شکسته شدن طلسم این بازیکنان است

شفر فصل گذشته در خط حمله تیمش بازیکنانی مثل تیام، قربانی و انصاری را داشت که همه آنها از این تیم جدا شدند و به جای آنها الحاجی گرو، روح الله قربانی و مرتضی تبریزی جذب شدند. سه مهاجم جدید که هنوز آنطور که باید و شاید هماهنگ نگردیده و با فضای استقلال آشنا نیستند.

آبی پوشان در این فصل 6 بازی انجام داده اند که طی این دیدارها تنها 6 بار موفق به گلزنی گردیده اند و تنها یک گل از این شش گل توسط مرتضی تبریزی، یکی از بازیکنان خط حمله به ثمر رسیده و هنوز پای دیگر مهاجمان این تیم به گل باز نگردیده است.

شفر بسیار امیدوار است در روزهای پیش رو با شکسته شدن طلسم گل نزنی مهاجمان تیمش بتواند روزهای خوب را برای این تیم رقم بزند. تعطیلات بلند مدت بین بازی السد و نفت مسجد سلیمان توفیق اجباری بود که نصیب شفر و تیمش شد تا با استفاده از آن بتواند نقاط ضعف تیمش از جمله گل نزدن مهاجمانش را ترمیم کرده و با اطمینان بیشتری برای دیدار با السد آماده گردد.

اولین بازی استقلال پس از تعطیلات بلند مدت دیدار هفته ششم این تیم در لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان است که این دیدار از ساعت 20 روز پنجشنبه 22 شهریور در مسجد سلیمان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 969

به "امید شفر به شکسته شدن طلسم این بازیکنان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید شفر به شکسته شدن طلسم این بازیکنان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید