ارائه توانمندی های شرکت هایICT در نشستی با هیأت ارتباطات روسیه

به گزارش مجله پریها، تعدادی از شرکت های فعال بخش خصوصی در حوزه ICT توانمندی ها و ظرفیت های خود را به خوبی نشان داده اند.

ارائه توانمندی های شرکت هایICT در نشستی با هیأت ارتباطات روسیه

در حضور معاون وزیر توسعه دیجیتال، ارتباطات و رسانه های جمعی روسیه و هیات همراه، تعدادی از شرکت های فعال بخش خصوصی در حوزه ICT توانمندی ها و ظرفیت های خود را ارائه کردند.

در ادامه برنامه های الکساندر شویتوف معاون وزیر توسعه دیجیتال، ارتباطات و رسانه های جمعی روسیه و هیات همراه در ایران، شرکت ها و کسب و کار های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشستی توانمندی ها و ظرفیت های خود را برای همکاری با شرکت های دولتی و خصوصی روسیه ارائه کردند.

در این جلسه شرکت های ایرانی از بخش خصوصی که در حوزه های زیرساختی، تجارت الکترونیک و بخش های مختلف این حوزه فعالیت دارند به ارائه توانمندی های خود پرداختند.

محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات، محمدرضوی زاده رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و الکساندر شویتوف معاون وزیر توسعه دیجیتال و ارتباطات روسیه به همراه تعدادی از مدیران شرکت های دولتی و خصوصی حوزه ICT روسیه در این جلسه حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، بعد از ارائه توانمندی های شرکت های ایرانی، مدیران این شرکت ها با مدیران شرکت های روسی به گفتگو و گفتگو پرداختند.

خبرنگاران علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آذر 1401 بروزرسانی: 5 آذر 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4740

به "ارائه توانمندی های شرکت هایICT در نشستی با هیأت ارتباطات روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه توانمندی های شرکت هایICT در نشستی با هیأت ارتباطات روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید