آیا پماد ام جی برای درمان بواسیر مناسب است؟

به گزارش مجله پریها، امروزه بسیاری از افرادی که به بیماری های مقعدی دچار می شوند می خواهند با استفاده از پماد آن را درمان کنند. یکی از بهترین راه های درمان بواسیر، پماد ام جی می باشد.

آیا پماد ام جی برای درمان بواسیر مناسب است؟

معرفی پماد ام جی برای درمان بواسیر

بیماری بواسیر یکی از بیماری هایی می باشد که در صورت رشد امکان دارد همراه با درد و خونریزی باشد.شما زمانی که به این بیماری دچار می شوید می توانید با استفاده از روش های متنوع این بیماری را درمان سازید.

یکی از بهترین روش های درمان بواسیر این است که از داروهای شیمیایی بهره ببرید. یکی از این داروها که محبوبیت بسیار زیادی دارد و افراد از آن نهایت استفاده را می برند پماد ام جی می باشد.

این پماد دارای ترکیبات بسیار عالی و بی نظیری می باشد که در درمان بواسیر نقش مهمی را بر عهده دارد. شما زمانی که به این بیماری دچار می شوید باید سریعا نسبت به درمان آن اقدام کنید. در صورت بی توجهی آن رشد زیادی پیدا می نماید و شما را بدون شک آزار می دهد. از جمله مهمترین و بهترین داروهای طبیعی که شما می توانید از آن بهره ببرید پماد ام جی می باشد.

ویژگی های مهم پماد ام جی

یکی از مهمترین ویژگی هایی که پماد ام جی دارد در این است که با استفاده از گیاه آن را فراوری نموده اند. در واقع باید بدانید پایه اصلی آن از گیاه است که روی درمان بواسیر نقش مهمی را بر عهده دارد و مزیت های آن هم زیاد می باشد.

این پماد را می توانیم به عنوان پماد ضد قارچ، ضد باکتری، ضد التهاب و قابض بدانیم. بر همین اساس باید بدانید که این بیماری را در کمترین زمان درمان می نماید. از آنجایی که این پماد یکی از مهمترین مزیت هایش قابض بودن می باشد با استفاده از آن عروق بواسیر هم به طور کلی از بین می رود.

چگونه می توانیم از پماد ام جی برای درمان بواسیر استفاده کنیم؟

استفاده کردن از پماد ام جی برای درمان بیماری بواسیر شرایط خاصی دارد. شما باید بدانید تنها آن دسته از افرادی که بیماری شان درجه یک و یا دو می باشد می توانند از این پماد نهایت استفاده را ببرند. روی این پماد تحقیقات بسیار زیادی اجرا شده است و بسیاری از محققان به این نتیجه رسیده اند که ام جی یون های منقبض کننده ای دارد.

همین یون ها هستند که التهاب و درد را از بین می برند. شما با استفاده از این پماد می توانید به مرور زمان بیماری خود را به طور کلی از بین ببرید. شما برای استفاده از این پماد باید دو الی سه بار در طول روز آن را به ناحیه مقعد خود بمالید. دقت داشته باشید برای استفاده از این پماد بهتر است که با پزشک خود مشورت کنید. او به خوبی می داند شما چه مقدار باید از این پماد بهره ببرید.

پزشک بیماری بواسیر شما را مورد معاینه قرار می دهد و شدت آن را به خوبی مورد آنالیز قرار می دهد. در صورتی که شدت آن زیاد بالا نباشد به شما استفاده از پماد ام جی و یا پمادهای دیگر را پیشنهاد می دهد.

شما باید بنابراین برای استفاده از این پماد با پزشک مشورت کنید تا شما را هدایت کند. با استفاده از این پماد می توانید بیماری خود را درمان سازدی و خونریزی و درد مقعد و بواسیر را هم کاهش دهید، بنابراین مزیت های زیادی در این پماد وجود دارد.

میزان تاثیر پماد ام جی برای درمان بواسیر

یکی از مهمترین نکاتی که در خصوص پماد ام جی وجود دارد و شما باید از آن اطلاع داشته باشید این است که بیشتر آن را برای بواسیرهای درجه یک و یا دو مورد استفاده قرار می دهند. در بعضی از مواردی که بیماری شما شدت زیادی دارد از این پماد استفاده زیادی نمی گردد. بر همین اساس شما بهتر است برای استفاده از این پماد برای درمان بواسیر با پزشک خود مشورت کنید تا درجه بواسیر شما را مشاهده نموده و مصرف آن را برای شما تجویز کند.

اگر شما به بواسیر درجه سه مبتلا شوید باید با استفاده از لیزر آن را از بین ببرید. دقت داشته باشید که شما هرگز نمی توانید برای بیماری درجه سه از این پماد بهره ببرید.

درمان های پزشکی و جراحی بواسیر

این نوع درمان ها معمولاً برای موارد حاد از عمل بواسیر یا هموروئید توصیه می شوند و شامل انواع زیر هستند:

بستن رگ: یک بند لاستیکی به دور بواسیر بسته می گردد تا ورود جریان خون به آن را متوقف کند. پس ازچند روز، بواسیرها و بند لاستیکی خشک و چروک شده و می افتند، اما ممکن است هفته ها طول بکشد تا ناحیه آسیب دیده به طور کامل درمان گردد. این مرحله معمولاً بسیار دردناک و همراه با خونریزی است.

تصلب درمانی: یک محلول شیمیایی به داخل رگ تزریق می گردد تا بواسیرها را جمع نموده و کوچک کند.

انعقاد: از یک لیزر برای سوزاندن و جمع کردن بافت های بواسیری استفاده می گردد.

بواسیر برداری: این روش معمولاً زمان سقوط و پایین افتادن بواسیرها استفاده میگردد. این روش به صورت عمل جراحی انجام می گردد که احتیاج به بستری شدن دارد.

بیماری هموروئید، درمانهای مختلفی دارد که بهترین آن درمان بواسیر با عمل لیزر می باشد البته در کلینک های معتبر.

از خدمات کلینیک تهرانی ما مشاوره بگیرید

خدمات کلینیک تهرانی شامل درمان کلیه بیماری های نشیمنگاهی مانند، بواسیر، شقاق، کیست مویی، فیستول، زگیل و آبسه مقعدی، با استفاده از لیزر (بدون درد و دوران نقاهت) و تحت نظر پزشک متخصص می باشد. هدف اصلی این مرکز درمان قطعی و رضایت کامل بیمار می باشد. تمامی کادر درمانی و تجهیزات برای رفاه حال شما عزیزان همواره در بهترین حالت آماده خدمت رسانی هستند.

آدرس ما: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، مابین خیابان شیرازی و شیخ بهائی، پلاک 146، طبقه دوم، واحد 3 و 4

برای دریافت وقت مشاوره یا وقت ویزیت برای درمان بیماری با شمارهای 09120225954 - 02188779148 - 02188856972 تماس بگیرید.

ساعت پاسخگویی: از 8 صبح لغایت 11 شب

منبع: همگردی
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3900

به "آیا پماد ام جی برای درمان بواسیر مناسب است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا پماد ام جی برای درمان بواسیر مناسب است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید