آنچه دیابتی ها در خصوص جراحی زیبایی باید بدانند

به گزارش مجله پریها، نایب رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی با اشاره به نکاتی که دیابتی ها در خصوص جراحی های زیبایی باید بدانند، گفت: دخالت افراد غیرحرفه ای در اعمال زیبایی، سلامت مردم را به خطر می اندازد.

آنچه دیابتی ها در خصوص جراحی زیبایی باید بدانند

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد باطنی، در آستانه برگزاری کنگره بین المللی جراحان پلاستیک، گفت: این کنگره یکم تا سوم اسفند 97 در بیمارستان حضرت فاطمه (س) با حضور اساتید و صاحبنظران داخل و خارج از کشور برگزار می گردد.

دبیر علمی کنگره جراحان پلاستیک و زیبایی در ارتباط با بیماران دیابتی، گفت: توصیه می گردد این افراد حتما قندخون خود را کنترل نمایند تا بدنشان کمتر دچار آسیب ناشی از این بیماری گردد.

وی با اشاره به اینکه دیابت التیام زخم را به تاخیر می اندازد، اضافه کرد: افرادی که دیابت کنترل نشده دارند باید از عمل های غیرضروری پرهیز نمایند، چرا که دچار عارضه و چالش های فراوان خواهند شد.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، ادامه داد: متاسفانه امروزه افراد زیادی که غیرحرفه ای و غیرمجاز هستند در اعمال زیبایی دخالت می نماید و این مسئله سلامت مردم را به خطر می اندازد.

وی اظهارداشت: در مواردی همچون تزریق بوتاکس افراد غیرپزشک در مراکز زیبایی مداخلات پزشکی نموده و برای فرد این مسئله بسیار خطرناک است چرا که اگر مسئله ای پیش آید و فرد دچار عارضه هنگام بوتاکس گردد آنها نمی توانند شرایط را جهت حفظ سلامتی بیمار کنترل نمایند.

به گفته باطنی، ورود افراد غیرمجاز در امر جراحی زیبایی همچنین سبب می گردد پس از عمل فرد گرفتار عوارض احتمالی زیادی گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2207

به "آنچه دیابتی ها در خصوص جراحی زیبایی باید بدانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه دیابتی ها در خصوص جراحی زیبایی باید بدانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید