آقازاده صاحب لگو شد ، سریالی از کارگردان پدر در شبکه نمایش خانگی

به گزارش مجله پریها، نامواره سریال آقازاده به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی که قرار است به زودی راهی شبکه نمایش خانگی شود، منتشر شد.

آقازاده صاحب لگو شد ، سریالی از کارگردان پدر در شبکه نمایش خانگی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سریال، آقازاده که با گذشت 90 درصد از تصویربرداری با شیوع کرونا در کشور به ناچار متوقف شد، قرار است به زودی با لحاظ کردن تمهیدات بهداشتی وزارت بهداشت ضبط خود را از سر بگیرد. در حالی که اخیرا شایعاتی درباره بیمار شدن حامد عنقا؛ نویسنده و تهیه کننده سریال شنیده می شد، این فیلمنامه نویس که در ایام نوروز یک حمله قلبی را پشت سر گذاشته، اکنون با طی کردن فرایند درمان و دوران نقاهت در تلاش برای به خاتمه رساندن پروژه تولیدی خود است.

عنقا طی روزهای گذشته در مصاحبه با رادیوگیومه گفت: آقازاده از تمام کارهای من در این سال ها حتی سریال تاریخی نردبام آسمان سخت تر بود. هم موضوع سختی داشت و هم برای اولین بار شکل خاصی از روایت را تجربه کردیم. ما سعی کردیم ترکیب خیلی خاصی از بازیگران را کنار هم بنشانیم. آقازاده پرکاراکترین و پربازیگرترین کاری است که در این سال ها داشتم. تهیه کننده سریال با اشاره به اینکه پیش تولید آقازاده از اردیبهشت ماه 98 شروع شد، ادامه داد: ما وارد تولید شدیم و تا همین ماجرای کرونا یعنی 6، 7 اسفند کار ادامه داشت. حالا کمتر از 10 درصد کار باقی مانده است

وی درباره زمان شروع دوباره کار، توضیح داد: منتظریم تا از سوی وزارت ارشاد و ستاد ملی کرونا این موضوع اعلام شود. فکر می کنم در همین چند روزه کار به انجام برسد. فکر می کنم از یک هفته 10 روز بعد از اینکه فیلمبرداری مان را شروع کنیم با هماهنگی وزارت ارشاد و اخذ پروانه نمایش بتوانیم پخش سریال را شروع کنیم.

تدوین و ساخت موسیقی قسمت های ابتدایی این سریال درحال انجام است و به زودی پخش آن در شبکه نمایش خانگی و سامانه های وی او دی فیلیمو و نماوا شروع می شود. امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز و هنرمندی نیکی کریمی، با حضور افتخاری محمدحسین لطیفی بازیگران آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3420

به "آقازاده صاحب لگو شد ، سریالی از کارگردان پدر در شبکه نمایش خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقازاده صاحب لگو شد ، سریالی از کارگردان پدر در شبکه نمایش خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید