شروع توزیع 700 دستگاه آمبولانس پیشرفته در کشور

به گزارش مجله پریها، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور از توزیع 700 دستگاه آمبولانس پیشرفته در کشور به طور همزمان از تهران و بندرعباس اطلاع داد.

شروع توزیع 700 دستگاه آمبولانس پیشرفته در کشور

به گزارش خبرنگاران، دکتر محمد نوری، در حاشیه مراسم رونمایی از 700 دستگاه آمبولانس پیشرفته که به طور همزمان در تهران و بندرعباس انجام می گردد، گفت: امروز (سه شنبه) توزیع 700 دستگاه آمبولانس جدید شروع می گردد که 400 دستگاه از آن مدل 4WD هستند که برای مناطق صعب العبور کشور تهیه گردیده اند و توزیع شان از امروز از گمرک بندرعباس شروع می گردد.

وی ادامه داد: 300 دستگاه آمبولانس هم همزمان در تهران رونمایی و توزیع آنها در کل کشور شروع خواهد شد که آمبولانس های معمولی هستند، اما همه استانداردهای روز دنیا را دارا هستند و تجهیزات مناسبی در آنها در نظر گرفته گردیده است که از جمله آن می توان به دستگاه های شوک و کمک تنفسی اشاره نمود. همچنین تختی که در این آمبولانس ها تعبیه گردیده است، ضد شوک است؛ به طوری که اگر آمبولانس در چاله و یا دست اندازی افتد، به بیمار ضربه ای وارد نخواهد شد.

نوری با بیان این که اضافه شدن این آمبولانس ها به ناوگان اورژانس کشور کمک می نماید، خاطر نشان کرد: گر چه اضافه شدن این تعداد آمبولانس، تمام مشکلات را حل نخواهد کرد و ما برای خرید 1000 دستگاه آمبولانس دیگر هم برنامه داریم، اما توزیع این 700 دستگاه آمبولانس کمک می نماید که مشکلات اورژانس تا حدودی برطرف گردد.

معاون فنی و عملیات اورژانس کشور در انتها صحبت های خود، تاکید نمود: بنابراین این 700 دستگاه آمبولانس در کل کشور توزیع می گردد و 40 دستگاه آن در تهران به کار گیری خواهد شد و مابقی در کل کشور توزیع می شوند. با وجود این آمبولانس ها، باز هم حداقل به 1000 دستگاه آمبولانس دیگر احتیاج داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 620

به "شروع توزیع 700 دستگاه آمبولانس پیشرفته در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع توزیع 700 دستگاه آمبولانس پیشرفته در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید