آزادراه کنارگذرجنوبی تهران به پیشرفت 80 درصدی رسید

به گزارش مجله پریها، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پیشرفت 80 درصدی ساخت آزادراه کنارگذر جنوبی تهران اطلاع داد و گفت: ارزش این آزادراه 3 هزار و 600 میلیارد است و تا سرانجام سال به بهره برداری می رسد.

آزادراه کنارگذرجنوبی تهران به پیشرفت 80 درصدی رسید

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، خیرالله خادمی با اشاره به بازدید امروز خود از پروژه آزادراه کنارگذرجنوبی تهران گفت: این پروژه به عنوان اولویت دولت در سال جهش فراوری، تا خاتمه سال به بهره برداری می رسد، ضمن اینکه این پروژه مهم به تصویب سازمان برنامه و بودجه رسیده است و تکمیل آن مورد تاکید وزارت راه و شخص رییس جمهوری است.

وی گفت: دولت تا به امروز برای ساخت این پروژه عظیم آزادراهی 750 میلیارد تومان پرداخت نموده است. همچنین سهم قرارگاه خاتم برای ساخت این پروژه 70 درصد است و آورده آن ها تا به امروز به رقم هزار و 400 میلیارد تومان رسیده است.

خادمی از آزادراه کنارگذر جنوبی تهران به عنوان پروژه ای موثر برای کاهش ترافیک دو استان تهران و البرز یاد کرد و گفت:کنارگذرجنوبی تهران با طول 160 کیلومتر به عنوان طولانی ترین پروژه آزادراهی دولت تدبیر و امید درحال احداث است که در برنامه افتتاحیه پاییز سال 99 قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با افتتاح این آزادراه ترافیک از داخل پایتخت و شهر کرج جمع خواهد شد و به وسیله این آزادراه به خارج از پایتخت راهنمایی می گردد، گفت: این آزادراه بخشی از کریدور شرق به غرب است که در محدوده جمعیتی دو استان کرج و تهران قرار گرفته است.

به نقل از ایرنا، ساخت این پروژه که از 17 اسفند 94 شروع شده است سال جاری خاتمه می یابد. آزادراه کنارگذر جنوبی تهران در160 کیلومتر از محدوده صنعتی آب یک در آزادراه کرج- قزوین شروع شده و پس از عبور از مناطق نظرآباد، هشتگرد و اشتهارد، آزادراه تهران- ساوه را قطع می نماید تا در نهایت به شهرک صنعتی چرم شهر در آزادراه قم- گرمسار متصل گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3490

به "آزادراه کنارگذرجنوبی تهران به پیشرفت 80 درصدی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادراه کنارگذرجنوبی تهران به پیشرفت 80 درصدی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید