زیرساخت های فرودگاه های استان بوشهر تقویت شد، ساخت فرودگاه جدید

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، کمال دهقان منشادی صبح شنبه در حاشیه بازدید استاندار بوشهر از فرودگاه و باند پرواز فرودگاه بوشهر با اشاره به وجود شش فرودگاه در استان بوشهر گفت: در بیش از یکسال گذشته پروژه های فرودگاهی را به صورت مطالعاتی و با استانداردهای لازم اجرایی کردیم.

زیرساخت های فرودگاه های استان بوشهر تقویت شد، ساخت فرودگاه جدید

دهقان اضافه نمود: پروژه زهکش و فاضلاب فرودگاه بوشهر با 3 میلیارد تومان به زودی به مناقصه خواهد رفت و برای تکمیل ساختمان پلیس و سپاه فرودگاه 2.5 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی بیان نمود: اجرای پروژه دیوار فرودگاه گناوه هم با 2.3 میلیارد تومان سال جاری اجرایی خواهد شد ضمن اینکه یک میلیارد تومان برای اجرای پروژه شبکه گاز فرودگاه هزینه کردیم.

مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر با اشاره به وضعیت فرودگاه جدید بوشهر بیان داشت: با حمایت های استاندار و معاونان استانداری اقدامات مطلوبی صورت گرفته و مراحل این پروژه در حال اجرا است.

دهقان افزود: در سال گذشته چهار هزار و 437 پرواز از فرودگاه های استان صورت گرفته و تعداد مسافران هم به 630 هزار مسافر رسیده است.

وی ادامه داد: پروازهایی که از فرودگاه بوشهر انجام می گردد به شش مقصد تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، خارگ و اهواز است.

مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر با بیان اینکه در یکسال گذشته 1.5 میلیارد تومان برای بهسازی وضعیت فرودگاه بوشهر هزینه کردیم، گفت: با احداث پارکینگ جدید توقف هواپیما در فرودگاه بوشهر که 23 هزار مترمربع وسعت دارد ظرفیت پارک شش هواپیما در فرودگاه بوشهر با احتساب پارکینگ قدیمی مهیا شده است.

دهقان در مورد باند فرودگاه بوشهر گفت: فرودگاه بوشهر دو باند موازی چپ و راست دارد و با چهار هزار و 700 متر طول و 320 هکتار وسعت یکی از بلندترین باند فرودگاهی در خاورمیانه محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1571

به "زیرساخت های فرودگاه های استان بوشهر تقویت شد، ساخت فرودگاه جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های فرودگاه های استان بوشهر تقویت شد، ساخت فرودگاه جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید