حضور نمایندگان کاشیما آنتلرز در محل تمرین پرسپولیس

به گزارش مجله پریها، نمایندگان باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن با ویزای فرودگاهی وارد خاک ایران و همراه با نماینده باشگاه پرسپولیس، برای بازدید از استادیوم شهید کاظمی، عازم شدند.

حضور نمایندگان کاشیما آنتلرز در محل تمرین پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، چهار نماینده باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن ساعت 9:30 امروز شنبه وارد فرودگاه امام (ره) شدند و مورد استقبال امیر علی حسینی، مدیر بخش بین الملل باشگاه قرار گرفتند. انجام امور مربوط به روادید فرودگاه این نفرات حدود دو ساعت به طول انجامید.

تاکاکی ناکومورا معاون امور تجاری و استادیوم ها، یوجی تاکاتا مدیر تیم، کیمیناری مینووا، افسر امنیت و شیتیچی یاماشی امور مسافرتی، گروه اعزامی باشگاه ژاپنی را تشکیل می دهند.

این نمایندگان پس از انجام امور مربوط به روادید، به جای هتل، ابتدا راهی استادیوم شهید کاظمی (محل تمرین پرسپولیس) شدند تا شرایط، امکانات، مسیر رفت و آمد و به ویژه زمین چمن را آنالیز نمایند.

این گروه همچنین بازدید کاملی از هتل محل اقامت تیم و استادیوم آزادی خواهند داشت. بازدید از استادیوم شهید کاظمی از آن رو است که تیم کاشیما آنتلرز چند جلسه تمرین در تهران خواهد داشت و به همین دلیل به دنبال گزینش مجموعه مدنظر خود هستند.

این گروه قرار است، فردا یکشنبه هم جلسه کاری با مقام های باشگاه پرسپولیس داشته باشد تا هماهنگی های لازم بین دو طرف صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1622

به "حضور نمایندگان کاشیما آنتلرز در محل تمرین پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نمایندگان کاشیما آنتلرز در محل تمرین پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید