تمام پایگاههای بحران در اختیار استودیو های ضبط فیلم پس گرفته شدند

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری از بازپس گیری تمامی پایگاههای مدیریت بحران شهر تهران که به استودیو های ضبط فیلم و مصارف فرهنگی اختصاص داده گردیده بودند اطلاع داد.

تمام پایگاههای بحران در اختیار استودیو های ضبط فیلم پس گرفته شدند

وی توضیح داد: پایگاههایی مدیریت بحران در شهر تهران بر اساس احتیاج شهر برای پاسخگویی در زمان وقوع بحران ایجاد گردیده و بر همین اساس سازه هایی برای این پایگاهها طراحی و ساخته گردیده است تا در برابر 9 ریشتر زلزله مقاومت نموده و تجهیزاتی برای آن تهیه شد تا بتواند از بهره وری بالایی برای این زمان برخوردار گردد.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری ادامه داد: پس از ساخت پایگاهها به دلیل احتیاجهای دیگر شهر، این پایگاهها -که هزینه سنگینی برای ایجاد آنها گردیده بود- تغییر کاربری داده شدند به صورتی که برخی از آنها به موضوع ورزش بانوان و برخی دیگر به استودیوهای ضبط فیلم و موضوعات فرهنگی اختصاص داده می گردد.

صدراعظم نوری گفت: پس از تشکیل شورای پنجم با توجه به اهمیت حفظ جان شهروندان در شرایط بحرانی بر بازپس گیری این پایگاههای تغییر کاربری داده گردیده تاکید شد و پس از پیگیری های انجام گردیده پایگاههایی که به موضوع ضبط فیلم و کارهای فرهنگی اختصاص داده گردیده بودند پس گرفته شدند.

وی به پایگاههایی که به ورزش بانوان اختصاص داده گردیده است، اشاره نمود و گفت: امروز حدود 60 درصد پایگاههای مدیریت بحران به موضوع ورزش بانوان در قالب سالن های الزهرا اختصاص داده گردیده است از طرفی مقاومت هایی برای بازگرداندن این پایگاهها به کاربری اولیه وجود دارد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری به استقبال خوب شهروندان از این پایگاهها در قالب سالن های الزهرا و ورزش بانوان اشاره نمود و گفت: شهروندان از وجود سوله های ورزش الزهرا رضایت دارند از طرفی دیگر در شهر تهران فضای کمی برای ورزش بانوان وجود دارد این درحالی است که زنان بیشتر از مردان در معرض بیماری های حرکتی هستند.

صدراعظم نوری با تاکید بر اینکه ضرورت ندارد برای سوله های ورزش سازه هایی با مقاومت بسیار بالا که به طبع هزینه بسیار زیادی را در پی دارند ساخته گردد گفت: اما از طرفی به صلاح نیست که در شرایط کنونی به هر دلیلی رضایت عمومی را کاهش دهیم از این روی مقرر شد تا آنالیز های دقیق برای میزان مصرف و تعداد استفاده کنندگان هرپایگاه برای موضوع ورزش انجام گرفته و تصمیمات لازم پس از این آنالیز اتخاذ گردد.

وی گفت: حتی می توان این موضوع را مورد آنالیز قرار داد که سوله های در اختیار سازمان ورزش شهرداری تهران از لیست پایگاههای مدیریت بحران خارج گردیده و مجددا احتیاج شهر تهران برای ایجاد پایگاههای مدیریت بحران مورد ارزیابی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1108

به "تمام پایگاههای بحران در اختیار استودیو های ضبط فیلم پس گرفته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام پایگاههای بحران در اختیار استودیو های ضبط فیلم پس گرفته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید