226 هزار مسکن ملی برای رانندگان برون شهری ساخته می گردد

به گزارش مجله پریها، تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهم نامه تامین مسکن رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری کشور، گفت 226 هزار مسکن ملی تا سه سال آینده برای رانندگان ساخته می گردد.

226 هزار مسکن ملی برای رانندگان برون شهری ساخته می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مراسم امضای تفاهم نامه تامین مسکن رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری کشور صبح امروز (سه شنبه) با حضور وزیر راه و شهرسازی در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید.

بر اساس این تفاهم نامه که بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با شرکت عمران شهرهای جدید، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان ملی زمین و مسکن و معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی منعقد شد 226 هزار راننده اتوبوس، کامیون و ترانزینی تا سه سال آینده صاحبخانه می شوند.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: رانندگان برای مردم زندگی بخش هستند و با این کار ما برای آنها زندگی بخشی می کنیم.

وی با بیان اینکه ما نمی خواهیم در پس ذهن راننده دغدغه ای وجود داشته باشد، اضافه کرد: با توجه به توجه جدی و اراده ای که در مسوولان برای اجرای این تفاهم نامه در سریع ترین زمان ممکن وجود دارد امیدواریم به سرعت ساخت واحدهای مسکونی رانندگان برون شهری شروع گردد.

اسلامی اعلام نمود: هدف این تفاهم نامه تامین مسکن برای 226 هزار نفر از رانندگان حمل و نقل برون شهری است که در یک برنامه سه ساله به خاتمه خواهد رسید و در گام نخست به همت مدیران استانی و همچنین متولیان حمل و نقل برون شهری، عملیات آماده سازی زمین انجام خواهد شد.

وی ادامه داد:در گام دوم این تفاهم نامه کوشش می گردد تا تسهیلات بانکی متناسب با توان رانندگان در اختیار آنان قرار گیرد و امیدواریم این امر به یاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خاتمه برسد.

این تفاهم نامه در هفت ماده و چهار تبصره به امضای معاونان وزیر راه و شهرسازی و همچنین نمایندگانی از صنف رانندگان رسید.

موضوع این تفاهم نامه همکاری در ساخت واحدهای مسکونی در شهرهای هدف سطح کشور برای تامین مسکن رانندگان بخش حمل و نقل عمومی برون شهری است که طبق قانون ساماندهی و حمایت از فراوری و عرضه مسکن فاقد مسکن هستند.

بر اساس نیازمندی های احصا و ارائه شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سهمیه ای که معاونت مسکن و ساختمان هر ساله به دستگاه های مسوول اجرای تفاهم نامه اعلام می نماید، با بهره مندی کامل از ظرفیت ها، اراضی و منابع اقتصادی ظرفیت در چارچوب ضوابط و مقررات طرح اقدام ملی مسکن تفاهم نامه تنظیم شد و به امضا رسید.

در این تفاهم نامه تاکید شده است که به منظور راهبری موضوع تفاهم نامه و ایجاد زمینه اجرای مفاد توافق شده در آن، کارگروه مشترکی مشتکل از نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مطابق با ماده پنج تفاهم نامه تشکیل گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3974

به "226 هزار مسکن ملی برای رانندگان برون شهری ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "226 هزار مسکن ملی برای رانندگان برون شهری ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید