10 خیابان و جاده زیبا

به گزارش مجله پریها، معمولا خیابان‌ها و جاده‌ها تنها پیوندهای مطلوب بین این شهرها هستند . اما از وقتی که زمان زیادی را صرف حرکت به اطراف کردیم , خوب بود که بتوانیم چیزی از ارزش را در حالی که از یک مکان به مکان دیگر سفر می‌کنیم ببینیم ? این خیابان‌ها و جاده‌های تاثیرگذار در سرتاسر دنیا را ببینید , که جاذبه‌های معروف آن‌ها در سمت راست خود هستند !

10 خیابان و جاده زیبا

10. جنگل بامبو , کیوتو , ژاپن
جنگل بامبو که با جاذبه‌های توریستی پر شده‌است یکی از محبوب‌ترین و محبوب‌ترین مناطق تفریحی است . مسیرهای پیاده‌روی در جنگل , احاطه شده با bamboos پرشیب , یک قدم زدن آرام و آرام مانند هیچ جای دیگر را فراهم می‌کنند .
چطور به آنجا برسیم ?
با قطار با استفاده از خط Sagano به آنجا بروید . با دوچرخه تک و تنها در ایستگاه قطار حرکت کنید .
9. تاریک , ایرلند شمالی
جاده درختان که در قرن 18 توسط خانواده استوارت کاشته شد , شبیه داستان پریان به نظر می‌رسد . امروزه شاخه‌های پیچ در پیچ یک تونل ترسناک اما بسیار تاثیرگذار ایجاد می‌کنند . افراد محلی می‌گویند که اشباح تاریک جن‌زده - شبح شبح خاکستری در هنگام غروب ظاهر می‌شوند .
چطور به آنجا برسیم ?
در فاصله 50 مایلی شمال غربی بلفاست حرکت می‌کند . تاریک در امتداد جاده Bregagh امتداد دارد .
8. Heerstrasse , بن , آلمان
هر بهاری , معمولا در ماه آوریل , خیابانی در بن شکوفا می‌شود . بعد از این که این تصاویر خیره‌کننده به صورت ویروسی به صورت ویروسی در آمدند , Heerstrasse نیز به عنوان خیابان شکوفه گیلاس شناخته شد .
چطور به آنجا برسیم ?
دسترسی آسان به بن با قطار یا اتوبوس . این شهر در نزدیکی دوسلدورف و کولونی واقع شده‌است .
7. Yvoire , رون - آلپ , فرانسه
این شهر در سواحل دریاچه ژنو واقع شده‌است و اغلب به عنوان زیباترین روستا در فرانسه شناخته می‌شود . این روستا که در قرن 14 تاسیس شده‌است , ویژگی‌های معماری تاریخی و خیابان‌های باریک را برای پیاده‌روی بسیار خوبی ارائه می‌دهد .
چطور به آنجا برسیم ?
جاده D25 را با ماشین در نظر بگیرید . با قایق از آب‌معدنی خارج شوید .
6. بزرگراه Nakasendo , ژاپن
این جاده تاریخی که کیوتو و Edo ( توکیو مدرن ) را به هم متصل می‌کند در قرن 17 ساخته شد و به 534 کیلومتر رسید . برخی از قطعات در شکل اصلی خود باقی می‌مانند و با فرش کردن سنگ , برخی دیگر در مکان‌های دیدنی بازسازی و گسترش می‌یابند و پیاده‌روی بسیار خوبی را ارائه می‌دهند .
چطور به آنجا برسیم ?
بازدیدکنندگان می‌توانند هفت مسیر را انتخاب کنند که بین کیوتو و توکیو پخش شده‌اند .
5. Rua د Carvalho د Carvalho , پورتو آلگره , برزیل
یک خیابان 500 متری در درختان پوشیده شده‌است . از بالا می‌توانید ببینید که شاخ و برگ‌های سبز یک صد هزار درخت کاشته‌شده در دهه 1930 است . این اولین مکان شهری در آمریکای‌لاتین است که پس از برنامه‌ریزی برای قطع برخی از درختان در حال برنامه‌ریزی برای حذف برخی از درختان است .
کی به آنجا بروی ?
شاخ و برگ‌ها در طول تابستان برزیل از دسامبر تا مارس شاداب و شاداب هستند .
4. شانگهای بزرگراه‌ها , شانگهای , چین
این بزرگراه‌ها که در این intertwining ساخته شده‌اند ممکن است ترین راه‌ها در دنیا باشند . به خصوص در شب که آن‌ها روشن می‌شوند , به آسمان‌خراش‌ها در بخش Pudong نگاه می‌کنند . سواری در این بزرگراه قطعا شبیه سفر آینده به آینده است .
چطور به آنجا برسیم ?
Pudong فرودگاه خود را دارد . از حمل و نقل عمومی , تاکسی یا اجاره اتومبیل برای رسیدن به اطراف استفاده کنید .
3. Spello , اومبریا , ایتالیا
این روستای خوش‌منظره قرون‌وسطی یک تار از خیابان‌های باریک دارد . گردشگران دوست دارند در آن‌ها گم شوند , در حالی که یک قدم زدن رمانتیک و تعریف معماری تاریخی دارند . در بهار و تابستان , این خیابان‌ها پر از گله‌ای رنگارنگ و خوشبو است و این باعث می‌شود که این خیابان‌ها جذاب‌تر شوند .
چطور به آنجا برسیم ?
قطاری از رم , فلورانس یا پروجا را بردارید . تاکسی از فرودگاه Perugias که 30 کیلومتر ( 18 مایل ) فاصله دارد , تاکسی بگیرید .
2. سن خوان , پورتوریکو
سن خوان که در قرن 16 میلادی پایه‌گذاری شد , قدیمی‌ترین اسکان در پورتوریکو است . این سازمان مکان‌های مختلفی را نشان می‌دهد که یونسکو آن را محافظت می‌کند . خانه‌های پر جنب و جوش و خیابان‌های منحصر به فرد که از آجرهای آبی ساخته شده‌بودند , یک cityscape تماشایی تشکیل می‌دادند .
چطور به آنجا برسیم ?
با قایق یا کشتی کاراییب در سان خوان سوار شوید .
1. خیابان Menabe , ماداگاسکار
این یک خیابان مجلل و سبک پاریسی نیست , بلکه چیزی بهتر از آن است . جاده خاکی که Morondava و Beloni Tsiribihina را به هم متصل می‌کند با درختان بزرگ احاطه شده‌است . اگرچه این جاده پر از دست‌انداز است , اما هنوز بهترین مکان برای دیدن و تحسین baobabs در ماداگاسکار است .
چطور به آنجا برسیم ?
با هواپیما یا اتوبوس از آنتاناناریوو به آنجا سفر کنید .

انتشار: 23 مرداد 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 247

به "10 خیابان و جاده زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 خیابان و جاده زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید