دونده 70 ساله آمریکایی در مسابقات ماراتن کیش

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، مسابقات ماراتن کیش با حضور ورزشکاران ایران و نمایندگان 21 کشور دنیا از ساعت 7 صبح آدینه دهم اسفند در سه مسافت 42 کیلومتر، 21 کیلومتر و10 کیلومتر شروع می گردد.

دونده 70 ساله آمریکایی در مسابقات ماراتن کیش

در این رقابت ها دوندگان شاخصی همچون جعفر مرادی و حسین کیهانی از کشورمان حضور دارند و 35 دونده مرد و 19 دونده زن از کشورهای مختلف که همگی دارای مدال و رتبه در مسابقات بین المللی ماراتن هستند با یکدیگر به رقابت می پردازند.

همچنین در مسابقات ماراتن کیش علاوه بر ورزشکاران ایرانی، ورزشکارانی از کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، کانادا، آمریکا، سوییس، هلند، نروژ، روسیه، چین، استرالیا، مجارستان، لهستان، کنیا، غنا، آفریقای جنوبی، برزیل، پاکستان، عمان و کویت شرکت می نمایند.

حضور برنت جیمز وینر دونده هفتاد ساله آمریکایی از نکات جالب توجه مسابقات ماراتن جزیره کیش است. این دونده آمریکایی تاکنون در 130 ماراتن شرکت نموده است.

ورزشکاران کشورمان و یا بانوان و آقایان علاقمند که شهروند یا گردشگر جزیره کیش هستند نیز از 6 تا 9 اسفند فرصت دارند برای نام نویسی و شرکت در مسابقات ماراتن کیش به موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش واقع در میدان المپیک، سالن نمایشگاه بین المللی کیش جنب فرودگاه جزیره و یا به نشانی اینترنتی PersianGulfMarathon.ir مراجعه نمایند.

یاد آور می گردد نمایشگاه بین المللی ورزش کیش طی روزهای 6 تا 9 اسفند ماه جاری در جزیره کیش برگزار می گردد.

ماراتن یکی از انواع دو استقامت است که در مسافت 42 کیلومتر و 195 متر و معمولاً بر روی جاده برگزار می گردد. نام این مسابقه برگرفته از نبرد ماراتن در یونان است و هر ساله حدود 500 مسابقه ماراتن در نقاط مختلف دنیا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2310

به "دونده 70 ساله آمریکایی در مسابقات ماراتن کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دونده 70 ساله آمریکایی در مسابقات ماراتن کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید