یک کشته و 6 مجروح به دلیل انفجار لوله گاز آمونیاک

به گزارش مجله پریها، شهردار صالح آباد از توابع شهرستان بهار در استان همدان گفت: ترکیدگی و انفجار لوله مخزن گاز آمونیاک کشتارگاه طیور این شهر، یک کشته و 6 مجروح و مصدوم برجا گذاشت.

یک کشته و 6 مجروح به دلیل انفجار لوله گاز آمونیاک

به گزارش خبرنگاران، مهدی سحاب روشن بیان نمود: شب گذشته 11 کارگر در یکی از اتاق های سردخانه کشتارگاه طیور در حال فعالیت بودند که ترکیدگی لوله موجب مرگ و مجروح شدن چند تن از کارگران شد.

وی اضافه نمود: حدود هفت کارگر در کنار لوله حاوی آمونیاک حضور داشتند که پس از انفجار لوله دچار سوختگی صورت و دست شدند که 6 کارگر بلافاصله از محل حادثه به بیرون از اتاق فرار کردند.

شهردار صالح آباد ادامه داد: اما یکی از کارگران به علت سوختگی شدید و مسمومیت ناشی از استشمام گاز آمونیاک جان باخت.

سحاب روشن بیان نمود: تیم های آتش نشانی شهرستان بهار و شهر صالح آباد در کمترین زمان در محل حادثه حضور یافتند و با راهنمایی یکی از کارگران کشتارگاه طیور، محل شیر فلکه اصلی مخزن آمونیاک را شناسایی، مسدود و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی شرح داد: مجروحان این حادثه با خودروهای امدادی به اورژانس پیش بیمارستانی منتقل و به علت سطحی بودن جراحات وارده به صورت سرپایی مداوا شدند.

سحاب روشن با بیان اینکه گاز آمونیاک موجب مسمومیت یکی از آتش نشانان حین انجام عملیات نیز شده بود گفت: شرایط جسمی و عمومی این آتش نشان نیز خوب است.

شهر صالح آباد از توابع شهرستان بهار در فاصله حدود 22 کیلومتری مرکز استان و در جاده همدان - سنندج واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4686

به "یک کشته و 6 مجروح به دلیل انفجار لوله گاز آمونیاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کشته و 6 مجروح به دلیل انفجار لوله گاز آمونیاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید