یکشنبه جذاب در انتظار لژیونرهای ایرانی

به گزارش مجله پریها، با تعدد بازیکنان ایرانی در اروپا هر هفت و در دو روز ابتدایی می توانیم شاهد بازی های تیم های آنها باشیم.

یکشنبه جذاب در انتظار لژیونرهای ایرانی

به گزارش خبرنگاران ،یکشنبه برای لژیونرهای فوتبال ایران روز خاصی خواهد بود.هر چند برخی بازی های ایرانی ها شنبه شب برگزار می گردد اما یکشنبه هم کلی مسابقه داریم که می توانیم در آن دیدارها چشم به ساق بازیکنان ایرانی بدوزیم.

غیر از بازی برایتون - منچستریونایتد که مهمترین و جذاب ترین بازی لژیونرهای ایرانی در این هفته خواهد بود در بلژیک شارلروا با ایرانی هایش مقابل خنک بازی خواهد نمود.پیش بینی می گردد کاوه رضایی و علی قلی زاده باز هم در ترکیب اصلی تیم شان باشند اما درباره امید نورافکن سکونشین نمی توان خوشبینانه فکر کرد.از سوی دیگر در همین لیگ بلژیک تیم اوپن که مرتضی پورعلی گنجی را جذب نموده در زمین خودش میزبان خنت خواهد بود که البته بعید است مدافع ایرانی به این زودی در ترکیب تیمش قرار بگیرد و حتی شاید در لیست 18 نفره هم نباشد.

در لیگ روسیه روستوف با ینیسی بازی خواهد نمود که باید دید سعید عزت اللهی بعد از بازگشت به تیمش در ترکیب قرار خواهد گرفت یا خیر.

لازم به ذکر است بازی های شارلروا و برایتون مقابل حریفان شان ساعت 21:30 برگزار می گردد و بازی های اوپن و روستوف آخر شب انجام می گردد.

در لیگ پرتغال هم ماریتیمو با امیر عابدزاده رودرروی تیم ریوآوه قرار می گیرد که این بازی 8:30 شب برگزار خواهد شد. در لیگ ستارگان قطر هم بعد از گلزنی امید ابراهیمی برای الاهلی باید منتظر ادامه درخشش مهدی طارمی باشیم.طارمی که در دوب ازی اول تیمش هم گل زد هم پنالتی گرفت همراه تیمش الغرافه یکشنبه شب مقابل السد بازی خواهند کرد که مصاف با این تیم قدرتمند قطری برای طارمی چالش بزرگی خواهد داشت هر چند دیگر پورعلی گنجی در خط دفاع السد بازی نخواهد نمود تا یک دوئل ایرانی را در این مسابقه ببینیم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 389

به "یکشنبه جذاب در انتظار لژیونرهای ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکشنبه جذاب در انتظار لژیونرهای ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید