گیلتی گیر جدید با اسم Guilty Gear: Strive سال آینده عرضه می شود

به گزارش مجله پریها، چند ماهی است که درباره قسمت بعدی مجموعه باز های گیلتی گیر می شنویم؛ شماره ای که طبق گفته سازندگان آن، قرار است همه چیز این مجموعه را دگرگون کند. با اینکه تریلرهای زیادی از شماره بعدی گیلتی گیر دیده ایم، ولی تازه یکی دو روز است که اسم و محدوده زمانی عرضه آن مشخص شده؛ گیلتی گیر جدید قرار است با اسم Guilty Gear: Strive در پاییز سال آینده به صورت انحصاری روی پلی استیشن 4 عرضه شود.

گیلتی گیر جدید با اسم Guilty Gear: Strive سال آینده عرضه می شود

شرکت بازی سازی آرک سیستم ورکس (Arc System Works)، سازنده مجموعه بازی های گیلتی گیر و بزرگترین شرکت سازنده بازی های مبارزه ای حال حاضر، با رونمایی از اسم نهایی گیلتی گیر جدید، خبر داده است که برنامه دارند این بازی را در انتها سال 2020 عرضه کنند. این خبر با انتشار تریلری همراه شده است که از بازگشت شخصیت فاوست به Guilty Gear: Strive خبر می دهد.

بازی Guilty Gear: Strive طبق گفته استودیوی آرک سیستم ورکس، یک بازنگری بر مجموعه گیلتی گیر محسوب می شود؛ طوری که در واقع سیستم ها و مکانیک های این بازی جدید را با دیدگاهی متفاوت و تازه طراحی کرده اند. با این حال، چندان نمی دانیم منظور آن ها نسبت به این موضوع چیست و اینکه آیا قرار است با سیستم هایی ساده تر در مقایسه با گیلتی گیر، که حسابی پیچیده و عمیق است، روبرو شویم یا اینکه همان سیستم ها حفظ و فقط تغییراتی در آن ها اعمال شده است.

تریلر جدید بازی، اساسا اولین تریلر رسمی Guilty Gear: Strive محسوب می شود و می توانید آن را در ادامه ببینید.

تصاویری هم از بازی و رندرهای شخصیت های معرفی شده را در ادامه قرار داده ایم.

بازی Guilty Gear: Strive در پاییز سال 2020 روی پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. البته می توان مطمئن بود که مدتی بعد از عرضه روی پلی استیشن 4، در کمترین حالت با نسخه کامپیوتر هم روبرو شویم.

طبق گفته آرک سیستم ورکس، می توانیم در دی ماه منتظر انتشار تریلر بعدی بازی باشیم.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3028

به "گیلتی گیر جدید با اسم Guilty Gear: Strive سال آینده عرضه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیلتی گیر جدید با اسم Guilty Gear: Strive سال آینده عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید