گلایه مند بودن برخی از مردم روستا های دیشموک از شرایط جاده ها

به گزارش مجله پریها، جمعی از مردم منطقه ها بنه کلو، چندار و ریزک در بخش دیشموک خواستار احداث جاده دسترسی به این روستا ها شدند.

گلایه مند بودن برخی از مردم روستا های دیشموک از شرایط جاده ها

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، اهالی روستا های چندار، بنه کلو و ریزک در دیشموک از نبود جاده دسترسی مناسب گلایه منده بوده و از مسئولان خواستار احداث جاده ارتباطی شدند.

مسعود شایسته فر دهیار روستای چندار با اشاره به قطعی جاده این روستا در بارندگی های اخیر گفت: این جاده به طول هفت کیلومتر بوده که تا به امروز سه بار برای زیرسازی و آسفالت به مناقصه رفته است.

او اضافه کرد: با وجود معین شدن پیمانکار شن و ماسه در جاده وجود دارد و پل هایی نیز ساخته شده، اما نیمه کاره رها شده است.

شایسته فر اضافه کرد: قرار بود در سال 1399 سه کیلومتر از راه ارتباطی روستا آسفالت شود، ولی به دلیل بی توجهی مسئولان وقت این کار انجام نشد.

او با بیان اینکه 5 دهنه پل در این جاده نیمه کاره رها شده است از استاندار استان، فرماندارشهرستان و مسئولان اداره راهداری خواستار توجه به این جاده و رفع مسائل تردد در فصل بارندگی شد.

شایسته فر با اشاره به مستقر بودن ماشین آلات راهداری در جلوی ساختمان شهرداری دیشموک ادامه داد: با وجود تماس ها و پیگیری ها مبنی بر درخواست ایمن سازی جاده هنوز اقدامی از سوی مسئولان انجام نشده است.

بخشدار دیشموک گفت: بازگشایی این جهت چندین بار اجرا شده اما بر اثر بارندگی هم اکنون جاده قطع شده که از مسئولان خواستار توجه و بررسی این مشکل هستیم.

س

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4598

به "گلایه مند بودن برخی از مردم روستا های دیشموک از شرایط جاده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه مند بودن برخی از مردم روستا های دیشموک از شرایط جاده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید