گزارش تمرین تیم امید، تداوم غیبت کرانچار در روزی که استقلالی ها بازهم نیامدند، نبود امکانات مشکل بی انتها تیم امید

به گزارش مجله پریها، سرمربی کروات تیم فوتبال امید کشورمان بازهم در تمرین این تیم غایب بود.

گزارش تمرین تیم امید، تداوم غیبت کرانچار در روزی که استقلالی ها بازهم نیامدند، نبود امکانات مشکل بی انتها تیم امید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سومین جلسه از تمرین تیم فوتبال امید کشورمان در راه آماده سازی برای حضور در مقدماتی المپیک 2020 توکیو امروز (سه شنبه) از ساعت 11 در زمین الیاف شهریار برگزار گردید.

زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم امید علی رغم اینکه گفته شده بود از امروز در تمرینات امیدهای فوتبال ایران حضور خواهد داشت به دلیل مشکل ویزایش، فردا به تهران بازخواهد گشت و تمرینات را زیر نظر می گیرد.

در حالی که روز گذشته تیم امید به خاطر بارش باران نتوانست تمرینات خود را در زمین پیاده کند، شاگردان کرانچار امروز در زمین حاضر شدند و به مرور تمرینات تاکتیکی پرداختند.

نداشتن امکانات لازم و تمرینی مناسب همیشه موضوعی بوده که در تمام اردوها گریبان تیم امید را گرفته است و زمین تمرین الیاف شهریار نیز امکانات لازم را برای تمرین تیم امید ندارد. نداشتن زمین مناسب و سالن بدنسازی از مسائل تیم امید در این اردو است.

رضا شکاری، هافبک تیم روبین کازان روسیه تنها لژیونر غایب در تمرین تیم امید است.

بازیکنان ابتدا به مدت 15 دقیقه در اختیار خودشان بودند. سپس رضا شاهرودی، مربی تیم امید دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. در ادامه بازیکنان در دو گروه پاس های تک ضرب و ترکیبی را در دستور کار قرار داشتند. دویدن در عرض زمین بخش بعدی تمرین تیم امید بود و در انتها هم بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و فوتبال درون تیمی بازی کردند.

رضا جبیره، مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که روز گذشته در تمرین تیم امید غایب بود، در تمرین امروز گروهی شرکت کرد.

مهدی قائدی و اللهیار صیادمنش، دو بازیکن استقلال که به اردوی تیم امید دعوت شده اند، همچنان در تمرینات این تیم غایب هستند.

چهار دروازه بان حاضر در تمرینات تیم امید زیر نظر مربی کروات این تیم به تمرینات اختصاصی پرداختند.

علیرضا آرتا تنها بازیکن مصدوم تیم امید در تمرینات است.

چند تن از بازیکنان جوان تیم امید با امید نورافکن بازیکن شارلروای بلژیک عکس یادگاری انداختند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1814

به "گزارش تمرین تیم امید، تداوم غیبت کرانچار در روزی که استقلالی ها بازهم نیامدند، نبود امکانات مشکل بی انتها تیم امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تمرین تیم امید، تداوم غیبت کرانچار در روزی که استقلالی ها بازهم نیامدند، نبود امکانات مشکل بی انتها تیم امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید