کواچ: بازی کاملاً یک طرفه بود، نمی توانم بازیکنانم را سرزنش کنم

به گزارش مجله پریها، سرمربی کروات بایرن مونیخ از عملکرد شاگردانش مقابل هرتابرلین ابراز رضایت کرد.

کواچ: بازی کاملاً یک طرفه بود، نمی توانم بازیکنانم را سرزنش کنم

به گزارش خبرنگاران، نیکو کواچ که شاگردانش شب گذشته (آدینه) در بازی افتتاحیه فصل جدید بوندس لیگا در استادیوم آلیانتس آره نا مقابل هرتابرلین تن به تساوی 2 - 2 دادند، پس از این بازی گفت: هرتابرلین کمی خوش شانس بود که از این بازی یک امتیاز گرفت، اما آنها خیلی خوب دفاع کردند. ما موقعیت های زیادی روی دروازه هرتا خلق کردیم، اما نتوانستیم موقعیت های خوب مان را تبدیل به گل کنیم. ما از چند موقعیت خود پیش از اینکه هرتابرلین بخواهد به خودش بیاید، می توانستیم بهتر استفاده کنیم.

وی اضافه نمود: نمی توانم بازیکنانم را مورد سرزنش قرار دهم، چون آنها تمام کوشش شان را به کار بستند. بازی کاملاً یک طرفه بود و ما بر بازی تسلط داشتیم. به واقع ما از شانس بی بهره بودیم. باید مطمئن شویم که می توانیم دو امتیاز از دست رفته در این بازی را به زودی در بازی های دیگر کسب کنیم.

سرمربی کروات باواریایی ها همچنین درباره توافق دو باشگاه بارسلونا و بایرن مونیخ برای انتقال کوتینیو به آلیانتس آره نا یادآور شد: این تصمیمی مشترک بود که ما همگی - خودش و مدیران باشگاه - گرفتیم، درست به مانند دیگر انتقالاتی که پیش از این صورت گرفت. تمام ما از پیوستن کوتینیو به جمع مان خشنود هستیم.

کواچ 47 ساله در انتها اعلام نمود: هرتابرلین دو شوت در چهارچوب دروازه ما داشت و به دو گل هم رسید. یکی از این گل ها هو روی شوتی بود که هیچی دروازه بانی در جهان نمی توانست مهارش کند. به هرحال به غیر از این دو گل، بازی به کلی در اختیار ما بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2718

به "کواچ: بازی کاملاً یک طرفه بود، نمی توانم بازیکنانم را سرزنش کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ: بازی کاملاً یک طرفه بود، نمی توانم بازیکنانم را سرزنش کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید