یورو 2020، جدال شگفتی ساز ان در باکو، سه شیر در پی بلیت نیمه نهایی

به گزارش مجله پریها، مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال یورو 2020 امروز (شنبه) با برگزاری دو ملاقات به جای مانده به سرانجام می رسد تا تکلیف دو تیم دیگر راه یافته به مرحله نیمه نهایی معین گردد.

یورو 2020، جدال شگفتی ساز ان در باکو، سه شیر در پی بلیت نیمه نهایی

به گزارش خبرنگاران، روز نخست از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال یورو 2020 با برگزاری 2 ملاقات پیگیری شد و با پیروزی تیم های اسپانیا و ایتالیا همراه بود.

در نخستین بازی تیم اسپانیا پس از تساوی یک - یک مقابل سوئیس، در ضربات پنالتی 3 بر یک پیروز شد و گام به نیمه نهایی گذاشت. در این بازی 120 دقیقه ای، فرولر بازیکن سوئیس در دقیقه 77 از زمین اخراج شد.

در دومین بازی هم که حساس ترین بازی این مرحله محسوب می شد، ایتالیا در استادیوم اختصاصی باشگاه بایرن مونیخ 2 بر یک از سد بلژیک تیم اول رنکینگ فیفا گذشت تا حریف اسپانیا در نیمه نهایی لقب بگیرد.

این مرحله از رقابت ها امروز با برگزاری دو ملاقات دیگر در المپیک باکو و المپیکوی رم به انتها می رسد. در نخستین بازی تیم های شگفتی ساز جمهوری چک و دانمارک از ساعت 20:30 در استادیوم المپیک شهر باکو برابر هم قرار می گیرند. دانمارک پس از شکست در نخستین بازی مرحله گروهی و البته اتفاقی که برای کریستین اریکسن رخ داد، جان تازه ای گرفت و هرچه جلو رفت، عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشت که اوج آن، برد 4 بر صفر مقابل ولز در مرحله قبلی بود. در سوی مقابل جمهوری چک که شاید کمتر کسی روی آن حساب می کرد، با حذف هلند مدعی ثابت کرد که نباید به هیچ وجه دستکم گرفته گردد.

در دیگر بازی انگلیس از ساعت 23:30 در استادیوم المپیکوی شهر رم باید برابر اوکراین قرار بگیرد. سه شیر در مرحله گروهی اقتدار زیادی از خود نشان نداد اما پیروزی 2 بر صفر برابر آلمان نشان داد که یکی از مدعیان قهرمانی است. انگلیس در 7 ملاقات رو در رو مقابل اوکراین به 4 برد، 2 تساوی و یک شکست دست یافته و عملکرد بهتری نسبت به تیم تحت راهنمایی آندری شوچنکو داشته است.

برنامه بازی های روز شنبه به توضیح زیر است:

جمهوری چک - دانمارک ، ساعت 20:30 ، استادیوم المپیک شهر باکو ، داور: بیورن کویپرز از هلند

اوکراین - انگلیس ، ساعت 23:30 ، استادیوم المپیکوی شهر رم ، داور: فلیکس بریش از آلمان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4276

به "یورو 2020، جدال شگفتی ساز ان در باکو، سه شیر در پی بلیت نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، جدال شگفتی ساز ان در باکو، سه شیر در پی بلیت نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید