کره شمالی مینی پهپاد بدون سرنشین شناسایی و تهاجمی آزمایش کرد

به گزارش مجله پریها، یک رسانه کره جنوبی از آزمایش موفقیت آمیز مینی پهپادهای بدون سرنشین شناسایی و تهاجمی از سوی ارتش کره شمالی اطلاع داد.

کره شمالی مینی پهپاد بدون سرنشین شناسایی و تهاجمی آزمایش کرد

تارنمای نورث کوریا دیلی روز چهارشنبه اعلام نمود: هواپیماهای بدون سرنشین در ارتش کره شمالی مورد توجه قرار گرفته اند زیرا کیم جونگ اون رهبر این کشور در جریان هشتمین کنگره حزب در ژانویه امسال از توسعه این هواپیماها به عنوان وظیفه مهم برای کشور یاد نموده بود.

یک منبع نظامی به تارنمای نورث کوریا دیلی گزارش داده است که این آزمایش ها از 10 آوریل ،21 فروردین 1399 ، طی سه روز در یک مرکز آزمایشی در منطقه بانچیون در شهر گوسونگ استان پیونگان شمالی صورت گرفته است. محققان، مهندسان و سایر مقامات بخش صنایع و مهمات، آموزشگاه علوم دفاع ملی و دفتر بازرسی سلاح های وزارت دفاع این آزمایش ها را کنترل نموده اند.

مقامات نظامی قصد داشتند آزمایش را تا 15 آوریل - تولد کیم ایل سونگ - به انتها برسانند ولی در 14 آوریل به کیم اطلاع دادند که آنها آزمایش های تثبیت نماینده تاکتیکی و فنی نهایی هواپیماهای بدون سرنشین را انجام داده اند. کیم نیز در پاسخ از انها قدردانی نموده و گفته است آزمایش های موفقیت آمیز سنگ بنای دیگری برای ارتقا پیشرفت و قدرت ارتش مردمی کره ایجاد می نماید.

هواپیماهای بدون سرنشین کره شمالی قادر به شناسایی دقیق مناطق عمیق در خط مقدم و امکان حملات دقیق انتحاری به نیروهای دشمن هستند.

مقامات کره شمالی می گویند که هواپیماهای بدون سرنشین آنها می توانند تاسیسات مهم نظامی کره جنوبی را شناسایی نموده و حتی به آنها هم حمله نمایند. ارتش این کشور میخواهد تحقیقات در خصوص این هواپیماهای بدون سرنشین را ادامه دهد و توسعه آنها را طی پنج سال آینده پیش ببرد.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4151

به "کره شمالی مینی پهپاد بدون سرنشین شناسایی و تهاجمی آزمایش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی مینی پهپاد بدون سرنشین شناسایی و تهاجمی آزمایش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید