کاهش قیمت پلی استیشن4 پرو، فقط در ژاپن

به گزارش مجله پریها، سونی خبر داده است که از روز 12 اکتبر (20 مهر) قرار است قیمت پلی استیشن4 پرو را کاهش دهد. با این حال، خبری از کاهش قیمت در تمام دنیا نیست، بلکه این اتفاق فقط قرار است در ژاپن بیافتد. شعبه آسیا پلی استیشن می خواهد قیمت پلی استیشن4 پرو را از 45 هزار ین به 40 هزار ین کاهش دهد.

کاهش قیمت پلی استیشن4 پرو، فقط در ژاپن

در راستای همین کاهش قیمت، باندل های آینده پلی استیشن4 پرو در ژاپن، مثل نسخه ویژه Kingdom Hearts III، هم شامل کاهش قیمت خواهند شد. برای مثال همین نسخه ویژه که قرار بود با قیمت 54 هزار ین به فروش رسد، با قیمت 45 هزار ین فروخته خواهد شد.

خبرگزاری وال استریت ژورنال، در پی اعلام کاهش قیمت پلی استیشن4 پرو، احتمال اعمال این کاهش قیمت را در دیگر نقاط دنیا، از سونی جویا شد. سونی هم در پاسخ وال استریت ژورنال، گفته است که فعلا قصد اعلام خبری در این باره نداریم.

قیمت جدید پلی استیشن4 پرو در ژاپن، یعنی 40 هزار ین، پنجاه دلار از قیمت جهانی این کنسول کمتر است.

با اینکه رسما هیچ اطلاعاتی در دست نداریم، ولی کاهش قیمت پلی استیشن4 در دیگر نقاط دنیا، موضوعی دور از ذهن نیست. کاهش قیمت پلی استیشن4 و پلی استیشن4 پرو، آن هم پیش از شروع تعطیلات سال جدید میلادی، می تواند تاثیر مثبتی روی روند فروش کنسول بازی سونی بگذارد؛ مخصوصا که به زودی سیل بزرگی از بازی های خوب قرار است به سمت پلی استیشن4 (و البته دیگر کنسول ها) جاری شوند؛ روندی که در طول زمستان و تا پیش از بهار ادامه خواهد داشت.

با تمام این اوصاف، حتی اگر سونی 50 دلار که هیچ، بلکه 200 دلار از قیمت پلی استیشن4 در تمام دنیا کم کند، تاثیری روی قیمت این کنسول در مملکت ما نخواهد داشت و تفاوتی در وضعیت فعلی ما ایجاد نخواهد کرد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 539

به "کاهش قیمت پلی استیشن4 پرو، فقط در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش قیمت پلی استیشن4 پرو، فقط در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید