کارهایی که باید در سفر به توکیو انجام داد

به گزارش مجله پریها، بر کسی پوشیده نیست که توکیو یکی از هیجان انگیزترین شهر های دنیا به شمار می آید و به همین دلیل گردشگران زیادی نیز سالانه به این شهر سفر و از بخش های مختلف آن بازدید می نمایند. البته گردشگران با یاری دریافت از دانش کارشناسان محلی می توانند بدون هیچ مسئله ای به توکیو سفر نموده و با زیبایی های آن آشنا شوند. اما مسئله ای که اغلب افراد در سفر های خود دارند این است که نمی دانند باید در طول این سفر چه کارهایی را در برنامه خود قرار دهند. همراه خبرنگاران باشید تا با کارهایی که باید در توکیو انجام دهید، آشنا شویم.

کارهایی که باید در سفر به توکیو انجام داد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

تماشا کردن توکیو

توکیو یک شهر بزرگ است. اما گردشگران تا زمانی که از بالای یک ساختمان بلند به این شهر نگاه ننمایند، قادر نخواهند بود تا سایز این متروپل را درک نمایند. درخت آسمان توکیو (Tokyo Sky Tree) نام یک آسمان خراش در توکیو است که بلندترین سازه در شهر به حساب می آید و از بالای این ساختمان، قادر خواهید بود تا یک منظره هیجان انگیز از شهر را مشاهده کنید که در واقع تا جایی که چشم کار می نماید، شهر گسترانده شده است. برای تماشای یکی دیگر از مناظر می توانید به کوه فوجی نیز بروید اما این موضوع می تواند کمی ریسک داشته باشد. زیرا فوجی در اغلب روز های سال با ابر یا مه پوشانده شده و همین موضوع باعث می گردد که گردشگران نتوانند منظره کامل و واضحی از شهر را مشاهده نمایند. اما در توکیو یک مکان دیگر برای مشاهده میزان بزرگی این شهر نیز وجود دارد که بسیار هم دوست داشتنی است. Peak Bar نام یک رستوران در تویکو است که در پارک هایت (Hyatt) واقع شده که به وسیله این رستوران نیز می توانید نمای زیبایی از توکیو را مشاهده کنید. البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که در یک روز صاف، کوه فوجی به قدری نزدیک دیده می گردد که احساس خواهید کرد خیلی سریع می توانید آن را لمس کنید.

امتحان کردن تمام غذاها

همه افراد بر این باور هستند که ژاپن غذاهایی بسیار عالی دارد. این موضوع را زمانی باور خواهید کرد که به وسعت تنوع غذاهای سنتی ژاپن پی ببرید. این کشور غذاهای فصلی و منطقه ای بسیار مختلفی دارد. البته مردم بر این باور هستند که برنج و ماهی خام اغلب غذاهای این کشور را شامل می گردد اما غذاهای دیگری را نیز در این بین شاهد هستیم. یاکیتوری (Yakitori) نام یک غذای خوشمزه است که از گوشت تهیه می گردد. در این غذا گوشت و سبزیجات را در کنار یکدیگر سخاری می نمایند که می تواند مورد استقبال گردشگران زیادی قرار گیرد. برای خوردن یک یاکیتوری خوشمزه تنها کافی است که از ایستگاه یوراکوچو (Yurakucho) کمی راه بروید تا به منطقه ای برسید که رستوران های بسیار زیادی در آن وجود دارد که یاکیتوری را به مشتریان خود ارایه می دهند. در این منطقه یک شیرینی سنتی نیز وجود دارد که به شکل ماهی است و با خمیر لوبیا قرمز پر می گردد. البته گردشگران می توانند این شیرینی را به جای خمیر لوبیا قرمز، با کارامل، توت فرنگی، شکلات و کارسترد های مختلف نیز میل نمایند.

پیدا کردن مکان های آرام در توکیو

با وجود اینکه توکیو یک شهر بسیار بزرگ و شلوغ است، اما همچنان مکان هایی آرام در این شهر وجود دارد. برای مثال منطقه اکیهابارا (Akihabara) در توکیو یکی از مناطق بسیار شلوغ این شهر به حساب می آید. اما در مرکز توکیو نیز محله هایی وجود دارند که اگر به سمت آن ها بروید، فراموش خواهید کرد که در یکی از بزرگترین شهر های جهان هستید. پارک یویوگی (Yoyogi) یک مکان بسیار زیبا و آرام است که در آن می توانید آرامش یابید و از نمایشگاه های مختلفش بازدید کنید. البته گردشگران در این پارک می توانند سوار یک دوچرخه شده و به گردش در خیابان های آرام این پارک بپردازند.

خرید کردن

منطقه کنزا (Ginza) در توکیو یک مکان عالی برای افرادی است که تصمیم دارند در سفر خود به توکیو خرید نمایند. البته باید بدین نکته نیز توجه داشته باشید که در توکیو مردم محلی دوست دارند تا خرید های خود را از منطقه Ometesando انجام دهند. در این مناطق فروشگاه های بسیار خوبی وجود دارد که در آن می توانید از نمایندگی برند های معروف و بوتیک های وسوسه نماینده خرید کنید.

سوار شدن به قطار توکیو

در توکیو برای رفتن به اطراف شهر باید تنها از سیستم سریع و کارآمد حمل و نقل عمومی بهره ببرید. در برخورد اول، نقشه جهت های حمل و نقل عمومی می تواند باعث سر درد شما گردد. البته این نقشه به زبان انگلیسی نیز وجود دارد که می توانید به وسیله آن هرچه ساده تر جهت مورد نظر خود را بیابید. باید بدین نکته نیز توجه داشت که با استفاده از قطار، رسیدن به مقصد مورد نظر سر راست تر است. در ایستگاه های قطار توکیو می توانید کارت Suica خریداری کنید که در ابتدا مبلغی پول در آن واریز می کنید و سپس می توانید به وسیله آن همانند اغلب نقاط جهان، در هر با استفاده از قطار، کارت را در موانع ارایه بلیط قرار دهید. با خرید این کارت ها می توانید در زمان صرفه جویی نموده و نگران محاسبه هزینه های هر سفر نیز نباشید. سفر به توکیو می تواند برای هر فردی خاطره انگیز باشد، نظر شما در مورد توکیو چیست؟ با ما و کاربران خبرنگاران به وسیله بخش دیدگاه ها در ارتباط باشید. منبع: Urbanadventures

منبع: کجارو
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3125

به "کارهایی که باید در سفر به توکیو انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهایی که باید در سفر به توکیو انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید