کارت سرانجام خدمت جعلی ملی پوش فوتسال چگونه لو رفت؟

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، میثم برمشوری که سابقه بازی در تیم ملی فوتسال ایران را هم دارد، سال جاری در شرایطی از بازی در لیگ برتر محروم است که کارت خاتمه خدمت وی جعلی تشخیص داده گردیده است. سرمربی تیم فوتسال ارژن هم روز شنبه در مصاحبه با خبرنگاران تایید کرد که برمشوری به این خاطر محروم است و حق بازی در لیگ برتر را ندارد.

کارت سرانجام خدمت جعلی ملی پوش فوتسال چگونه لو رفت؟

اما اینکه کمیته فوتسال چطور بعد از 6 سال پی به جعلی بودن کارت سرانجام خدمت این بازیکن نموده است، در نوع خود جالب است. کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در اینباره به خبرنگاران، گفت: بنده اولین کسی بودم که متوجه این ماجرا شدم. زمانی که از برمشوری خواستیم مدارکش را بیاورد و کارت سرانجام خدمتش را داد، متوجه شدم این کارت جعلی است.

وی اضافه کرد: بلافاصله بعد از آن، کارت برمشوری را از نیروی انتظامی استعلام کردیم که قطعی بودنش معین شد. سپس ماجرا را به حراست فدراسیون و سپس کمیته اخلاق گزارش کردیم. برمشوری بعد از این اتفاق و حدود 2 هفته بعد، 15 یا 20 میلیون تومان پول داد و خدمت سربازی اش را به خاطر غیبت 8 ساله خرید ولی کمیته اخلاق تاکید داشت به خاطر جعل کارت در سالهای گذشته، سال جاری این بازیکن محروم باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1462

به "کارت سرانجام خدمت جعلی ملی پوش فوتسال چگونه لو رفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت سرانجام خدمت جعلی ملی پوش فوتسال چگونه لو رفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید