چه کسانی فیلم های جشنواره رویش را انتخاب می کنند؟

به گزارش مجله پریها، همزمان با انتها بازبینی آثار بخش داستانی جشنواره رویش، اسامی هیات انتخاب این بخش از جشنواره اعلام شد.

چه کسانی فیلم های جشنواره رویش را انتخاب می کنند؟

به گزارش خبرنگاران، نصرت الله تابش، کریم فائقیان و امیر مهدی پوروزیری به عنوان اعضای هیات انتخاب بخش داستانی دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش از سوی این جشنواره معرفی شدند.

نصرت الله تابش، به عنوان فعال فرهنگی، پژوهشگر و روزنامه نگار، سال هاست در سمت سردبیری ماهنامه فیلم نگار در حوزه سینمای دینی فعال است و او همچنین مدیریت انتشارات فارابی را نیز به عهده دارد.

کریم فائقیان، فیلم ساز و عکاسی است که فعالیت سینمایی خود را با ساخت بیش از 10 فیلم کوتاه و همکاری در ساخت بیش از 70 فیلم کوتاه آغاز کرده است و سرپرست انجمن سینمای جوانان بوشهر بوده و چندین سریال و مستند سینمایی را تولید کرده است. فائقیان داوری جشنواره های فیلم و عکس تلفن همراه، جشنواره خبری دیدار، و دو دوره داوری جشنواره نماز را نیز به عهده داشته است.

امیر مهدی پور وزیری که فارغ التحصیل کارگردانی دانشکده صدا سیما است، فعالیت سینمایی خود را با ساخت فیلم های کوتاه متعدد و تدریس در انجمن سینمای جوانان آغاز کرده است. او سال ها در افغانستان فیلم سازی کرده است و اثر داستانی جنوب از آفریقای جنوبی او پیروز به کسب جایزه بهترین فیلم بلند داستانی از جشنواره فیلم های فیکتس ایتالیا شده است.

فیلم داستانی رو به قبله و مجموعه جنگی در محاصره از آخرین ساخته های پور وزیری است، وی داوری دو دوره از جشنواره عمار و داوری جشنواره های منطقه ای سینمای جوانان را به عهده داشته و چندی پیش به عنوان فیلم ساز ملی در جشنواره حقیقت معرفی شده است.

ستاد خبری دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش در پایان این گزارش آورده است: اعضای هیات انتخاب بخش داستانی دهمین جشنواره رویش به کار خود خاتمه داده است و اسامی فیلم های راه یافته به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره رویش حداکثر تا 7 دی ماه اعلام می شود.

دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش، 27 الی 30 دی ماه در پردیس سینمای هویزه مشهد مقدس، برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3230

به "چه کسانی فیلم های جشنواره رویش را انتخاب می کنند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسانی فیلم های جشنواره رویش را انتخاب می کنند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید