چهار هزار و 490 مورد بازرسی از مراکز عرضه بازار ایلام

به گزارش مجله پریها، مدیرکل استاندارد ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از چهار هزار و 490 مورد بازرسی از مراکز عرضه در سطح بازار استان اجرا شده است.

چهار هزار و 490 مورد بازرسی از مراکز عرضه بازار ایلام

به گزارش از ، مهناز همتی گفت: این تعداد بازرسی اجرا شده از مراکز عرضه در کنار نظارت بر اجرای استاندارد های اجباری مراکز فراوریی، در راستای کنترل فرآورده های توزیع شده در جهت سالم سازی بازار مصرف، توسط کارشناسان اداره کل و شرکت های بازرسی همکار اجرا شده است.

همتی اضافه نمود: بر اساس قانون، کارشناسان استاندارد مجاز هستند به محل های فراوری، بسته بندی، تمرکز، عرضه و فروش کالا ها و یا خدمات مشمول استاندار های اجباری وارد شده و به بازرسی و نمونه برداری بپردازند.

وی اضافه نمود: همچنین در این مدت (ابتدای امسال تاکنون) 830 مورد بازرسی از نازل های عرضه سوخت صندلی های استان اجرا شده است.

همتی از انجام 460 مورد بازرسی فنی واحد های فراوریی و تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع در استان اطلاع داد و گفت: طبق قانون سیلندر های گاز مایع مشمول استاندارد اجباری است و توزیع و عرضه آن بدون رعایت مقررات استاندارد، ممنوع بوده و جرم محسوب می گردد.

وی اضافه نمود: بازرسان و کارشناسان این اداره کل ضمن تداوم بازرسی ها و توقیف و جمع آوری محصولات با کیفیت پایین تر از استاندارد مربوطه با متخلفان برخورد قانونی می نمایند.

اس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2220

به "چهار هزار و 490 مورد بازرسی از مراکز عرضه بازار ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار هزار و 490 مورد بازرسی از مراکز عرضه بازار ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید