چراغ سبز بانک مرکزی به تجار نیازمند روبل

به گزارش مجله پریها، نائب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه گفت: فعالان مالی برای فعالیت تجاری در بازار روسیه به هر میزان روبل احتیاج داشته باشند بانک مرکزی در اختیار آنان قرار می دهد.

چراغ سبز بانک مرکزی به تجار نیازمند روبل

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی بروشور دو لت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، غلامرضا عشریه گفت: روسیه در شرایط فعلی یک بازار بسیار خوب با توجه به تنش آفرینی های آمریکا برای ایران است.

وی همچنین اظهارداشت: برای پشتیبانی از تجارت ایران و روسیه به تازگی نشستی با حضور رئیس نمایندگی بازرگانی فدراسیون روسیه، معاون امور بین الملل اتاق ایران، نمایندگان وزارت امور خارجه، سازمان توسعه تجارت و جمعی از فعالان مالی در اتاق بازرگانی برگزار گردید.

نائب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه گفت: بطورکلی تمامی کوشش ها بر اینکه مناسبات تجاری و مالی دو کشور هر چه بیشتر توسعه پیدا کند.

وی اضافه نمود: روسیه از تجارت با جمهوری اسلامی استقبال می نماید و به دنبال گسترش دامنه فعالیت های مالی با ایران است.

عشریه اظهارداشت: تاکید پوتین رئیس جمهور روسیه به اتاق های بازرگانی کشور متبوع خود اینکه تعاملات خود را با تجار ایرانی بیشتر نمایند.

وی ادامه داد: فعالان مالی روسیه می گوید بخش خصوصی دو کشور ایران و روسیه باید با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشندو نباید به خواست آمریکا توجه کرد.

نائب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه گفت: برای اینکه توسعه روابط تجاری و مالی ایران با روسیه بیشتر و همینطور چالش ها و موانع از سر راه برداشته گردد خوشبختانه برنامه ریزی های خوبی در کشور به خصوص از سوی بانک مرکزی ایران اجرا شده است.

وی اضافه نمود: هم اکنون بازرگانان و تجار ایرانی و روسی در برابر پول دو کشور مبادلات تجاری انجام می دهند.

عشریه ادامه داد: فعالان مالی برای فعالیت تجاری در بازار روسیه به هر میزان روبل احتیاج داشته باشند بانک مرکزی در اختیار آنان قرار می دهد.

وی گفت: روس ها هم به این نتیجه رسیده اند که اگر بخواهند بازار خوبی داشته باشند باید با فعالان مالی و بخش خصوصی ایران در ارتباط باشند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با اشاره به نگاه مثبت دولت روسیه برای گسترش همکاری های تجاری، مالی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران اضافه نمود: ایران طی سال های اخیر گام های مثبتی برای توسعه روابط مالی و تجاری با این کشور برداشته است.

وی اظهارداشت: روسیه برای جمهوری اسلامی ایران یک کشور بسیار با اهمیت به لحاظ جغرافیایی و داشتن مرز مشترک دریایی و نیز روابط تجاری، مالی و سیاسی محسوب می گردد.

عشریه ادامه داد: طی سال های اخیر هر دو کشور گام های مثبتی را در بخش های متعددی به سوی یکدیگر برداشته اند و این گام های مثبت موجب شده تا روابط مالی و تجاری بهتری روز به روز در بین تجار و فعالان مالی دو کشور ایجاد گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3169

به "چراغ سبز بانک مرکزی به تجار نیازمند روبل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز بانک مرکزی به تجار نیازمند روبل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید