پورهاشمی: مظلومی دیگر گزینه ما نیست، امیدوارم مدیرعامل استقلال خوزستان نشوم

به گزارش مجله پریها، سرپرست باشگاه استقلال خوزستان گفت: به پرویز مظلومی پیشنهاد دادیم تا سرمربی تیم گردد که او به دلیل بعضی مسائل شخصی پیشنهادمان را رد کرد و دیگر گزینه ما نیست.

پورهاشمی: مظلومی دیگر گزینه ما نیست، امیدوارم مدیرعامل استقلال خوزستان نشوم

سید احمد پورهاشمی، سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در تبادل نظر با ، درباره احتمال سرمربیگری پرویز مظلومی این در تیم بیان نمود: درحال حاضر با گزینه هایی که برای راهنمایی استقلال خوزستان صحبت کردیم به توافق نرسیدیم و به پرویز مظلومی نیز پیشنهاد دادیم تا سرمربی تیم گردد که او به دلیل بعضی مسائل شخصی پیشنهادمان را رد کرد. مظلومی دیگر گزینه ما نیست و اگر سرمربی تعیین گردد، رسمی اعلام می کنیم.

او اضافه نمود: در گذشته از سرمربیان بومی استفاده می کردیم، اما دلیلی ندارد که از سرمربیان دیگر استفاده نکنیم و هر موضوعی که هیئت مدیره تصویب کند از آن پیروی می کنیم. هیئت مدیره به هر نتیجه ای برسد آن را انجام می دهیم و تصمیم گیری اصلی با آن ها است.

پورهاشمی ادامه داد: با کریم بوستانی محبت آمیز فسخ قرارداد کردیم و درحال حاضر کریم قنبری مسئولیت فنی تیم را عهده دار است تا سرمربی جدید را انتخاب کنیم. اگر قرار باشد گزینه ها را معرفی کنیم، هیئت مدیره این کار را انجام خواهد داد.

وی در خصوص اینکه چه زمانی مدیرعامل استقلال خوزستان خواهد شد، اظهار داشت: امیدوارم مدیرعامل استقلال خوزستان نشوم.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در سرانجام درباره کسر 6 امتیاز و طلب دیوید ساکونی گفت: تمام کوششمان را کردیم و درحال پیگیری هستیم تا 6 امتیاز را برگردانیم و همه درحال کوشش هستند تا این اتفاق رخ دهد. موضوعی که اهمیت دارد این است که هنوز پول ساکونی پرداخت نشده و پیروز نشدیم رضایت او را جلب کنیم، البته پول آماده است و بنابر مسائلی پیروز به پرداخت طلب او نشدیم. اگر به توافق نهایی برسیم و رضایت ساکونی را بگیریم، امیدواریم تا پنجره نقل و انتقالاتی باز گردد و همچنین 6 امتیاز به تیم بازگردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2322

به "پورهاشمی: مظلومی دیگر گزینه ما نیست، امیدوارم مدیرعامل استقلال خوزستان نشوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورهاشمی: مظلومی دیگر گزینه ما نیست، امیدوارم مدیرعامل استقلال خوزستان نشوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید