تور ارزان روسیه: پسکوف: گاز برای روسیه ابزار فشار نیست

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین امروز آدینه خاطرنشان کرد که مسکو با ادعای جیک سالیوان (Jake Sullivan) مشاور امنیت ملی دولت آمریکا مبنی بر استفاده روسیه از منابع انرژی خود به اسم سلاح مخالف است.

تور ارزان روسیه: پسکوف: گاز برای روسیه ابزار فشار نیست

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

پسکوف در این باره به خبرنگاران گفت: این یک ارزیابی اشتباه است. اولاً خود اروپایی ها در سطح دولتی اعتراف می نمایند که روسیه به طور کامل تمام تعهدات خود را اجرا می نماید. ثانیاً، روسیه آماده است تا به سرعت در خصوص قراردادهای تازه بحث کند، که تعدیل نماینده بلامنازعی در برابر نوسانات فعلی بازار است. این یک راز نیست و بارها گفته شده است.

وی بعلاوه تاکید نمود که روسیه هرگز حتی در سخت ترین زمان عرضه گاز را متوقف ننموده است چرا که هرگز از منابع انرژی به اسم ابزار فشار سیاسی استفاده نمی نماید.

پسکوف در خاتمه اضافه نمود: این آمریکا است که مدام با تحریم هایش پروژه های انرژی صرفاً تجاری را تهدید می نماید. پروژه هایی که می توانند سهم به سزایی در تثبیت بازارهای انرژی اروپا داشته باشند. در این مورد، ایالات متحده به طور مستقیم از مسائل مرتبط با انرژی به اسم ابزاری برای باج خواهی سیاسی و تجاری استفاده می نماید. روسیه یک کشور مسئول و پایبند به تعهدات خود بوده است و خواهد ماند و آماده پاسخگویی به نیازهای فزاینده شرکای اروپایی ما به منابع انرژی است.

پسکوف پیشتر هم اعلام نموده بود که مسکو قصد نداشته و ندارد تا از گاز به اسم ابزاری برای اعمال فشار به کشورهای دیگر به ویژه اوکراین استفاده کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4401

به "تور ارزان روسیه: پسکوف: گاز برای روسیه ابزار فشار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: پسکوف: گاز برای روسیه ابزار فشار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید