پروژه های 2020 سامسونگ

به گزارش مجله پریها، سامسونگ می گوید کاربران می توانند با استفاده از این ابزار پوست سر خود را اسکن نمایند. سپس برنامه عوامل گوناگون - از پوست مرده گرفته تا رطوبت، را تحلیل می نماید و براساس مجموع اطلاعات به دست آمده بهترین راه چاره را برای هر مسئله ای که در پوست سر وجود داشته باشد ارائه می دهد.

پروژه های 2020 سامسونگ

سامسونگ جدیدترین پروژه های آزمایشی خود را معرفی نموده است، از جمله ساخت یک ربات همدم برای افراد تنها و ابزار اسکن کردن پوست سر برای جلوگیری از ریزش مو. همه این پروژه ها از آزمایشگاه خلاقیت سامسونگ به اسم سی-لب بیرون می آیند که هدف آن ساخت محصولات ابتکاری جدید با استفاده از جدیدترین فن آوری هاست.

هدف بسیاری از این پروژه ها استفاده از فن آوری های جدید برای انجام کار های خاص یا تأمین احتیاج های بهداشتی و سلامتی است. دو نمونه از محصولات آزمایشی جدید این شرکت در امسال عبارتند از: پنجره مصنوعی داخل ساختمان، که هدف آن شبیه سازی نور بیرون است، و ابزاری که میزان قرار دریافت در معرض اشعه فرابنفش را کنترل می نماید.

هر سال در نمایشگاه ابزار ها و تجهیزات سی ای اس، سامسونگ محصولات آزمایشگاه خود را به نمایش می گذارد. محصولات جدید این شرکت در آستانه نمایشگاه 2020، که ماه آینده برگزار خواهد شد، معرفی شده اند.

در سال های گذشته نیز در آزمایشگاه این شرکت، فن آوری های جدیدی معرفی شدند از جمله یک کمربند هوشمند که دور کمر کاربر را کنترل می نماید، و فن آوری انتخاب و تنظیم کفش.

بعضی محصولات امسال عبارتند از: یک صفحه کلید مجازی که با استفاده از دوربین روبرو به افراد امکان تایپ می دهد، یک قلم علامت گذاری هوشمند که متن را به شکل دیجیتال در می آورد، و همینطور ربات همدم، و ابزار اسکن پوست سر.

اسکنر پوست سر به بیکِن معروف است و شامل یک اپلیکیشن و سخت افزار اسکن است. سامسونگ می گوید کاربران می توانند با استفاده از این ابزار پوست سر خود را اسکن نمایند. سپس برنامه عوامل گوناگون - از پوست مرده گرفته تا رطوبت، را تحلیل می نماید و براساس مجموع اطلاعات به دست آمده بهترین راه چاره را برای هر مسئله ای که در پوست سر وجود داشته باشد ارائه می دهد.

ربات این شرکت که به پیبو معروف است، در بخشی از آزمایشگاه این شرکت به اسم سی-لب آوتساید ساخته می گردد که هدف آن تقویت محصولات جدید شرکت های دیگر است.

اگرچه تصویر موجود در وبسایت سامسونگ این ربات را با یک خانواده جوان نشان می هد، توضیحات نشان می دهد که در واقع رباط انسان نمای پیبو برای افراد تنها در خانه ساخته شده است.

در این توضیحات آمده است که پیبو خدمات هدایت ارائه می دهد - مانند گفتگوی ساده و همین طور اخبار، آب وهوا، اطلاعات جستجو. این ربات بر اساس تحلیل عاطفی حالت چهره و محتوای گفتگوی افراد واکنش نشان می دهد و با بیان جملات، موسیقی و... پاسخ مناسب می دهد.

کاربر ها می توانند قابلیت ها و محتوای جدیدی اضافه نمایند که از فروشگاه برنامه ربات قابل دانلود است. سامسونگ همچنین برای یک ابزار روشنایی مصنوعی به اسم سانی ساید تبلیغ می نماید که شبیه پنجره است و می توان آن را مانند یک قابل عکس به دیوار آویزان کرد.

سامسونگ ادعا می نماید این پنجره مصنوعی طیف کامل نور واقعی خورشید را کپی نموده و روشنایی آن براساس ساعت تغییر می نماید و باعث می گردد که کاربر از نور خورشید لذت ببرد. این پنجره همچنین در فضای داخل یا در جا هایی که نور خورشید به طور کافی نمی تابد، به بدن کاربر یاری می نماید ویتامین د بسازد بدون آنکه فرد نگران پیری پوست یا آفتاب سوختگی باشد.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3145

به "پروژه های 2020 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های 2020 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید