این ها بهترین های نمایشگاه IFA سال جاری بودند

به گزارش مجله پریها، نمایشگاه IFA سال جاری نیز به خاتمه خود نزدیک می گردد و بار دیگر شاهد معرفی تعداد زیادی گجت از شرکت های مختلف بودیم. لپ تاپ ها، گجت های هوشمند خانگی، تلویزیون هایی که اکنون به رزولوشن 8کی رسیده اند و تعدادی گوشی میان رده، بهترین های نمایشگاه IFA بودند و در این پست قصد داریم چند نمونه از گجت های برتر نمایش داده گردیده را به شما معرفی کنیم.

این ها بهترین های نمایشگاه IFA سال جاری بودند

بهترین وسیله سرگرمی: تلویزیون 8K سامسونگ

تلویزیون های بزرگ تر و بهتر در هر نمایشگاهی که درباره تکنولوژی باشد حضور خواهند داشت. ستاره نمایشگاه سال جاری، تلویزیون سامسونگ بود که رزولوشن فوق العاده 8K خواهد داشت. چهار برابر رزولوشن بیشتر نسبت به 4K همراه با بهبود ویژگی HDR و بالا رفتن روشنایی، از ویژگی های این تلویزیون خاص هستند. سامسونگ فقط تلویزیون 85Q900FN با اندازه 85 اینچی و رزولوشن 8K قرار نیست تنها یک پنل بزرگ 8K باشد بلکه تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی 8K Upscaling در آن گنجانده گردیده که این یعنی تصاویر به صورت هوشمند مناسب با رزولوشن 8K نمایش داده خواهند شد. این کار با بهره گیری از پردازشگر ابری سامسونگ و پردازنده 8K Quantum امکان پذیر گردیده و سامسونگ قول داده بتواند فاصله میان تصاویر 4K و 8K را با این تکنولوژی به حداقل برساند.

بهترین لپ تاپ: Lenovo Yoga C930

برای لپ تاپ های جدید، در نمایشگاه IFA جای سوزن انداختن نبود اما شاید بتوان گفت ستاره لپ تاپ های جدیدی که معرفی گردیده، Lenovo Yoga C930 باشد. این لپ تاپ نه تنها از قلم پشتیبانی می نماید بلکه درون لپ تاپ جایگاهی برای قرار دریافت قلم تعبیه گردیده است. لولا 360 درجه این لپ تاپ نیز جذاب و کاربردی بوده و می تواند این لپ تاپ را به سادگی به یک تبلت تبدیل کند. همچنین بلند گوهایی که از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می نماید را هم به لیست اضافه کنید. از نظر پورت نیز در این لپ تاپ هم USB معمولی قرار گرفته و هم پورت تاندربولت 3 قرار گرفته که USB Type-C خواهدبود. همچنین این لپ تاپ از آخرین نسل از پردازنده های اینتل استفاده می نماید تا بتوان آن را بهترین گزینه برای کاربران حرفه ای دانست.

بهترین وسیله بازی: صندلی Acer Predator Thronos Gaming Chair

این صندلی به نوعی هم جایگاهی برای کامپیوتر های گیمینگ و هم صندلی مناسب برای بازی است. Acer Predator Thronos Gaming Chair مثل یک تخت پادشاهی می ماند که برای خوره های بازی طراحی گردیده است. در آن بنشینید و از سه مانیتور که بهم متصل گردیده اند بهره ببرید. صندلی آن نیز در جهات مختلف جابه جا می گردد و بلندگوهایی که بدن کاربر را می لرزانند هم در این تخت پادشاهی جای گرفته است! این وسیله تنها برای Avid Gamers ها در دسترس خواهد بود و باقی ما تنها می توانیم حسودیم کنیم.

بهترین گوشی: Blackberry Key2 LE

TCL، شرکت مالک برند بلک بری، قصد ندارد به عمر کیبرد های فیزیکی روی گوشی های هوشمند خاتمه دهد و این بهترین خبر برای دوست داران کیبرد های فیزیکی است. گوشی BlackBerry KEY2 LE جدیدترین گوشی این شرکت بوده که پاسخی است به آن ها که می گویند گوشی های اندرویدی زیاد از حد گران گردیده اند. با قیمت کمتر از 400 دلار و بدنه سبک تر و نازک تر نسبت به دیگر گوشی های سری KEY، گوشی KEY2 LE چیزی که بیشتر از همه در دشوار افزار و نرم افزار یک گوشی کیبرد دار مهم هست را دارا بوده و افراد علاقه مند را به سادگی جذب خود می نماید.

بهترین پوشیدنی: Skagen Falster 2

اگر ساعت هوشمندی می خواهید که هم هوشمند بوده و هم ظاهری کلاسیک و ظریف دارد، گزینه های زیادی پیش روی شما نیست. ساعت اسکاگن فالستر 2 اما پاسخ خوبی برای احتیاج شما خواهد بود و حتی می تواند آن را زیباترین گجت پوشیدنی که تا کنون ساخته گردیده نامید. این ساعت از تمام ویژگی های سیستم عامل گجت های پوشیدنی گوگل یعنی WearOS پشتیبانی می نماید و از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

بهترین وسیله جانبی: Sony WH-1000XM3

جنگ بین هدفون های نویز کنسلینگ، بدون شک بین سونی و Bose بوده و حالا سونی در نمایشگاه IFA نشان داد که جدیدترین هدفون این شرکت، حرف های زیادی در این زمینه خواهد داشت. این هدفون سومین نسل از هدفون های رده بالا نویز کنسلینگ شرکت سونی بوده که با طراحی بر پایه نسل های قبلی اما بهبود یافته عرضه گردیده است. تکنولوژی حذف نویز در این هدفون بهتر از نسل های قبلی گردیده و حالا این هدفون به پورت جدیدتر USB Type-C هم مجهز گردیده است. این هدفون بهترین انتخاب برای کسانی است که زیاد در سفر هستند و احتیاج دارند موسیقی را به بهترین شکل در طول سفرهای خود تجربه نمایند.

خلاقانه ترین گجت معرفی گردیده: Lenovo Yoga Book C930

بحشی لپ تاپ، بخشی تبلت، بخشی کتاب خوان با نمایشگر E-Inc. لپ تاپ Yoga Book C930 به این دلیل خلاقانه ترین گجت انتخاب گردیده که لنوو به حرف مشتریان قبلی خود خیلی خوب گوش داده است. در این لپ تاپ به جای کیبرد های همیشگی، شاهد یک نمایشگر E-Inc لمسی هستیم که هم می تواند کی برد باشد و هم نمایشگری برای طراحی با قلم و یا خواندن کتاب و محتوای متنی طولانی. پردازنده جدیدتر و قدرتمند تر این لپ تاپ نیز باعث گردیده به چشم یک شوخی به این محصول نگاه نکنیم و به نوعی آن را آینده لپ تاپ ها بنامیم. در عین حال که ظاهری تخیلی را شاهد هستیم، این لپ تاپ کاربردی هم خواهد بود و کاربران زیادی را به خودش جلب خواهد نمود.

امیدوارنماینده ترین تکنولوژی: پشتیبانی کوالکام از aptX Adaptive

با مرگ جک هدفون در گوشی های هوشمند، استفاده از هدفون های بلوتوث تنها راه باقی مانده برای کاربران خواهد بود. حالا کوالکام نیز آماده است تا با پشتیبانی از فناوری aptX، صدا را با کیفیتی چند برابر به هدفون ها و بلندگوهای بلوتوث منتقل کند. این ویژگی به صورت پیش فرض در اندروید پای نیز پشتیبانی می گردد و منتظر باشید تا با هماهنگی پردازنده های کوالکام با aptX، گوشی های اندرویدی آینده پشتیبانی بهتری از هدفون های بلوتوث داشته باشند.

بهترین فناوری خانه های هوشمند و IOT: کلید پریزهای Friends of Hue

بیزنس خانه های هوشمند یکی از بزرگترین کسب وکارهای حال حاضر در دنیا به حساب می آید و گاهی تنها یک کلید پریز ساده تنها چیزی است که بین شما و خانه ای هوشمند باقی مانده است. پریزهای جدید فیلیپس با نام Friends of Hue، تکنولوژی را به ظاهر کلاسیک و آشنای کلیدهای برق خانگی آورده و با آن می توان به سادگی لامپ های وایرلس فیلیپس را خاموش و روشن کرد. فیلیپیس وعده داده این کلید های جدید روی زیرساخت های کنونی پاسخگو باشد تا کاربران بتوانند به سادگی با آن، هوشمندی را به خانه خود بیاورند. این نکته که آنها نیروی مورد احتیاج خود را مستقیما از برق می گیرند و دیگر احتیاجی به منبع تغذیه جدا نخواهند داشت، Friends of Hue را خواستنی تر می نماید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 349

به "این ها بهترین های نمایشگاه IFA سال جاری بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ها بهترین های نمایشگاه IFA سال جاری بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید