پرفروش ترین بازی های انحصاری Xbox One در آمریکا تعیین شدند

به گزارش مجله پریها، نسل هشتم کنسول های ویدیویی کم کم در حال به انتها رسیدن است. با این حال، هیچ شکی نیست که ما هنوز هم شاهد عرضه بازی های بیشتری خواهیم بود که احتمالا تا سال 2021 به صورت میان نسلی عرضه خواهند شد اما می توان گفت که 90 درصد از بازی های بزرگ و پرفروشی که قرار بود در نسل هشتم ببینیم، تا به حال عرضه شده اند و فقط تعداد کمی استثنا باقی مانده که آن ها هم قرار است تا سال آینده به عرضه برسند تا پرونده نسل هشتم رسما بسته گردد.

پرفروش ترین بازی های انحصاری Xbox One در آمریکا تعیین شدند

با این وجود، شاید الان بهترین زمان ممکن باشد که کمی به عقب برگردیم و نگاهی به پرفروش ترین بازی هایی که در نسل هشتم کنسول های ویدیویی وجود داشت، بیاندازیم. یکی از معیارهایی که از طریق آن می توان سنجش خوبی از میزان فروش بازی های انحصاری کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان و مدل های بهبود یافته آن شامل اس و ایکس به دست آورد، گزارش گروه آماری NPD از فروش بازی های انحصاری مایکروسافت در نسل هشتم است.

به همین دلیل، اخیرا مت پیسکاتلا (Mat Piscatella)، تحلیلگر ارشد موسسه آماری NPD، لیستی از پرفروش ترین بازی های انحصاری و همینطور مولتی پلتفرم روی ایکس باکس وان به انتشار رسانده است. لازم به شرح است که وی مدتی پیش همین کار را برای بازی های نسل هشتمی شرکت سونی و کنسول های نسل هشتمی آن یعنی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 4 پرو هم انجام داده بود که لیست پرفروش ترین بازی های مولتی پلتفرم ایکس باکس وان هم شباهت بسیار زیادی به لیست پرفروش ترین بازی های مولتی پلتفرم کنسول پلی استیشن 4 دارد. در این لیست، عنوان Grand Theft Auto V با وجودی که یک عنوان نسل هفتمی محسوب می گردد، اما در صدر پرفروش ترین بازی های نسل هشتمی ایکس باکس وان هم واقع شده است. در بقیه رتبه های این لیست هم می توان نسخه های مختلف و متعددی از سری Call of Duty مشاهده کرد که Red Dead Redemption 2, Battlefield 1 و همینطور Star War Battlefront نیز سایر بازی های پرفروش ایکس باکس وان در نسل هشتم را تشکیل داده اند.

لیست پرفروش ترین بازی های کنسول ایکس باکس وان جالب است چرا که در آن Halo 5: The Guardians هنوز هم پرفروش ترین عنوان انحصاری روی این کنسول است. لازم به شرح است که این لیست شامل فروش بازی های انحصاری مایکروسافت روی پلتفرم رایانه های شخصی نیز می گردد که عناوین Play Anywhere را هم باید به آن ها اضافه نمود اما Halo 5 فقط روی ایکس باکس وان در دسترس واقع شده است که نشان از ارزش بالای رکورد آن دارد. تنها رقیب Chief در رقابت نزدیکی که در صدر جدول وجود دارد، خودش است که با عنوان The Master Chief Collection در صندلی دوم ایستاده است. بقیه رتبه های این لیست نیز شامل چهار نسخه مختلف از سری فورتزا و بازی های دیگری از قبیل Gears of War 4, Sea of Thieves و همینطور State of Decay 2 می شوند.

با توجه به این که دو عنوان از بزرگ ترین بازی های انحصاری مایکروسافت در نسل هشتم هنوز وارد این جدول نشده اند، اما انتظار می رود که Gears 5 که اوایل این ماه عرضه شد و بسیاری از رکوردهای فروش نسخه های قبلی این سری را شکست به همراه Halo Infinite که قرار است در تعطیلات سال میلادی آینده به عنوان بازی زمان عرضه برای ایکس باکس اسکارلت و ایکس باکس وان به عرضه برسد، شانس بسیار زیادی دارند که رتبه های بسیار خوبی در لیست پرفروش ترین بازی های انحصاری مایکروسافت در نسل هشتم به دست بیاورند. در ادامه از شما دعوت می کنم که تصویر لیست پرفروش ترین بازی های نسل هشتم مایکروسافت را تا این لحظه مشاهده کنید.

منبع: وینفون
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2866

به "پرفروش ترین بازی های انحصاری Xbox One در آمریکا تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین بازی های انحصاری Xbox One در آمریکا تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید