Metro: Exodus انحصاری فروشگاه اپیک گیمز شد؛ صدای استیم درآمد

به گزارش مجله پریها، جریان سرانجام همکاری شرکت های بازی سازی مختلف با استیم، ظاهرا تازه آغاز گردیده است؛ طوری که یکی پس از دیگری، شرکت ها بازی های شان را از استیم بیرون می آورند. مقصد این شرکت های بازی سازی هم فروشگاه بازی اپیک گیمز (Epic Games Store) است. شرکت Deep Silver خبر داده است که جدیدترین قسمت مجموعه بازی های مترو به صورت انحصاری در اپیک گیمز استور عرضه خواهد شد.

Metro: Exodus انحصاری فروشگاه اپیک گیمز شد؛ صدای استیم درآمد

تصمیم توقف فروش بازی Metro: Exodus در استیم کاملا ناگهانی گرفته گردیده است و تا همین دیروز امکان پیش خرید بازی از فروشگاه دیجیتال والو وجود داشت. تمام افرادی هم که بازی را در استیم پیش خرید نموده بودند، در همان روز عرضه Metro: Exodus می توانند بازی را از استیم دانلود و بازی نمایند. نه تنها آپدیت های بازی روی استیم برای این افراد عرضه خواهد شد، بلکه حتی امکان خرید بسته های الحاقی هم در استیم برای آن ها وجود دارد.

نکته این جاست که از امروز دیگر امکان خرید Metro: Exodus در استیم وجود ندارد و بازی نماینده ها برای خرید این بازی باید به فروشگاه اپیک گیمز رجوع نمایند.

شرکت والو که واضح است چندان دل خوشی از این حرکات ندارد، در صفحه بازی Metro: Exodus در استیم پیامی نوشته است. در پیام والو، ضمن اشاره به اینکه پیش خریدها سر جای خود باقی است و آپدیت ها و محتوای دانلودی هم در استیم قرار خواهند گرفت، آمده است: ما معتقدیم که حذف بازی از روی استیم بی انصافی در حق مشتریان است؛ مخصوصا که امکان پیش خرید بازی برای زمان زیادی وجود داشت.

در پیام والو حتی اسمی از اپیک گیمز استور برده نگردیده و والو در بیانیه خود، با عبارت یک فروشگاه کامپیوتر دیگر به اپیک گیمز استور اشاره نموده است.

نسخه کامپیوتر بازی Metro: Exodus به مدت یک سال در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود. یعنی از روز 15 فوریه سال 2020، یعنی دقیقا یک سال پس از عرضه بازی، امکان خرید Metro: Exodus در استیم دوباره وجود خواهد داشت.

بازی Metro: Exodus در روز 15 فوریه امسال میلادی روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1368

به "Metro: Exodus انحصاری فروشگاه اپیک گیمز شد؛ صدای استیم درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Metro: Exodus انحصاری فروشگاه اپیک گیمز شد؛ صدای استیم درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید