شرایط شرکت واحد تهران در روز اوّل تعطیلی دوهفته ای

به گزارش مجله پریها، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران توضیحاتی درباره شرایط اتوبوس های پایتخت همزمان با شروع اجرای محدودیت های مربوط به کرونا ارائه داد.

شرایط شرکت واحد تهران در روز اوّل تعطیلی دوهفته ای

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، درباره شرایط اتوبوس های پایتخت طی روز جاری همزمان با شروع اجرای محدودیت های مربوط به کرونا، گفت: دستگاه های کارت خوان اتوبوسرانی آفلاین است و به صورت لحظه ای دسترسی به شرایط جاری آمار مسافران نداریم، ولی گشت های اتوبوسرانی در سطح شهر نیز گزارشی مبنی بر افزایش یا کاهش محسوس مسافران نداشته اند.

وی اضافه نمود: بر اساس آنالیز های اولیه گشت های اتوبوسرانی آمار مسافران تقریبا مشابه روز های قبل است البته هنگام وقوع بارندگی ها نظم در تردد اتوبوس ها تا حدودی به هم می خورد و ممکن است اتوبوس به دلیل ترافیک دیرتر به ایستگاه برسد و این مسأله سبب افزایش آمار مسافر گردد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بیان داشت: علیرغم اینکه بعضی از مشاغل از امروز غیرفعال شده اند و احتمال کاهش آمار مسافران وجود داشت، اما از آمار اتوبوس های پایتخت کاسته نشده و در سرفاصله حرکت یا تعداد اعزام اتوبوس ها تغییری نداشته ایم و مشابه قبل خدمت رسانی به مسافران ادامه دارد.

ترفع گفت: شهروندان باید همکاری های لازم را در جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس ها داشته باشند و از سفر های غیر ضروری در سطح شهر بپرهیزند.

وی گفت: پیشنهاد ما جهت رعایت فاصله گذاری در اتوبوس ها شناور شدن ساعات کار ادارات است وقتی همه کارمندان و نیرو های سازمان ها سر ساعت 7 صبح بخواهند از حمل و نقل عمومی استفاده نمایند و بعدازظهر با خاتمه ساعات کار ادارات در زمان معین سوار اتوبوس و سایر وسایل حمل و نقل عمومی شوند قطعا پیک مسافر ایجاد می گردد که برای شکستن این پیک، شناور شدن ساعت فعالیت ادارات پیشنهاد می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3829

به "شرایط شرکت واحد تهران در روز اوّل تعطیلی دوهفته ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط شرکت واحد تهران در روز اوّل تعطیلی دوهفته ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید