وریا غفوری از استقلال جدا شد یا استقلال از وریا!

به گزارش مجله پریها، استقلالی ها بی صبرانه منتظر بودند که تا مدیران این باشگاه با کاپیتان شان برای تمدید قرارداد تماس بگیرد. این اتفاق تا به امروز رخ نداده تا به نقل از دوستان نزدیک وریا غفوری جدایی او از استقلال قطعی باشد.

وریا غفوری از استقلال جدا شد یا استقلال از وریا!

به گزارش خبرنگاران، سه هفته پیاپی در استقلال حرف از انتخاب سرمربی بود. آن هم درست در شرایطی که حریف شان داشت همه گزینه های قابل تامل بازار جابجایی را درو می کرد. طبیعی بود که در چنین شرایطی استقلالی ها با همه نگرانی ها چندان انتظار نداشتند که تیم مدیریتی هم در پی سرمربی باشد و هم با بازیکنان در فصل جابجایی مذاکره کند.

حالا اما یک هفته از معرفی ساپینتو به عنوان سرمربی می گذرد و هنوز تکلیف فعالیت جابجاییی استقلال تعیین نیست. به ویژه اینکه تیم مدیریتی باشگاه رفتار مشکوکی در قبال کاپیتان محبوب استقلالی ها در پیش گرفته اند.

عدم برقراری تماس از سوی هیات مدیره با وریا غفوری برای تمدید قرارداد این شائبه را ایجاد نموده است که عده ای نمی خواهند وریا در فصل بعد استقلالی باشد. کاپیتان فوق العاده محبوب استقلال که حتی در میان پرسپولیسی ها محبوبیت فراوانی دارد به خاطر فعالیت های اجتماعی و اظهارنظرهای سیاسی اش همواره در صدر اخبار بوده حالا با چالش نو روبرو است.

عده ای دوری وریا از ترکیب تیم ملی را در سال های اخیر به همین مسئله نسبت می دهند. این عده معتقدند قانونی نانوشته وجود دارد که وریا غفوری را از صداوسیما و تیم ملی و عرصه های رسمی حذف کند. حالا این جریان در پی دور کردن او از استقلال است.

با این حساب و با توجه به محبوبیت بالای وریا غفوری اگر این جدایی رقم بخورد باید بگوییم که استقلال از وریا جدا شده است نه کاپیتان از استقلال. چون وریا در همه این سال ها که استقلال حواشی فراوانی داشته برای این تیم همه کار نموده است. یک شخصیت کاریزماتیک که در بحرانی ترین شرایط تیم را حفظ نموده است. در روزهای سخت بعد از رفتن استراماچونی حتی مربی تیم بوده و چند بازی در لیگ استقلال را راهنمایی نموده است. در فصل گذشته که همه تلاطم ها می توانست منجر به از هم پاشیدن تیم گردد موجب انسجام تیم شد و در کنار فرهاد مجیدی نقش مهمی در حفظ یکپارچگی استقلال داشت.

بازیکنی که همه چیز را برای محبوبیت دارد و حالا معلوم نیست چرا می خواهند استقلال را از او جدا نمایند. فراموش نکنیم که استقلال تیمی به شدت شنماینده است و کوچک ترین بحرانی می تواند انها را وارد حاشیه کند. در چنین شرایطی یک کاپیتان مقدتر به شدت به کار یک تیم می آید.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4668

به "وریا غفوری از استقلال جدا شد یا استقلال از وریا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریا غفوری از استقلال جدا شد یا استقلال از وریا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید