واکنش رئیس اورژانس کشور نسبت به فعالیت اورژانسی ها به عنوان راننده شبکه بهداشت

به گزارش مجله پریها، تهران (پانا) - رئیس اورژانس کشور گفت که رانندگی در اورژانس پیش بیمارستانی به عنوان شغل پرسنل اورژانس نیست، بلکه یکی از شرایط احراز شغل فوریت پزشکی است.

واکنش رئیس اورژانس کشور نسبت به فعالیت اورژانسی ها به عنوان راننده شبکه بهداشت

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، صبح امروز جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور نسبت به نامه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر به کارگیری اورژانسی ها به عنوان راننده شبکه بهداشت واکنش نشان داد و گفت : رانندگی در اورژانس پیش بیمارستانی به عنوان شغل پرسنل اورژانس نیست بلکه یکی از شرایط احراز شغل فوریت پزشکی است .

وی اضافه نمود : اگر مرکزی به میزان کافی نیرو در اختیار دارد باید قانون بهره وری را اجرا کند نه اینکه قبل از اجرای آن از پرسنل اورژانس در بیمارستان استفاده گردد .

رئیس اورژانس کشور در انتها اضافه نمود: سازمان اورژانس کشور به جد پیگیر احقاق حقوق پرسنل خود در همه جوانب است و در این موضوع نیز حل مشکل آن در دستور کار معاونت فنی و عملیات سازمان قرار گرفته است.

طی آنالیز های اجرا شده دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار داشت پرسنلی که تقاضای بهره وری دارند می توانند تقاضا دهند و در مورد نامه منتشر شده ، نامه ای با عنوان به کار گیری نیروی فوریت پزشکی در قالب کارشناس در شبکه های بهداشت جهت اطلاع عنوان شغلی ابلاغ خواهد شد .

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4515

به "واکنش رئیس اورژانس کشور نسبت به فعالیت اورژانسی ها به عنوان راننده شبکه بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رئیس اورژانس کشور نسبت به فعالیت اورژانسی ها به عنوان راننده شبکه بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید