وان پلاس نورد SE 20 با قیمت فقط 200 دلار معرفی گردید

به گزارش مجله پریها، وان پلاس خیلی بی سر و صدا از محصول نو خود یعنی گوشی نورد 20 SE رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که در فروشگاه آنلاین Aliexpress برای فروش قرار گرفته، با قیمت 199 دلاری خود لقب مقرون به صرفه قیمت ترین گوشی وان پلاس را از آن خود نموده است. دیروز نیز این شرکت گوشی هوشمند پرچم دار وان پلاس 10T را به کاربران معرفی نموده بود. نورد 20 SE با توجه قیمت بسیار مناسبش قابلیت های خوبی را به کاربران ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود. در ادامه به آنالیز سایر مشخصات این گوشی هوشمند نو خواهیم پرداخت.

وان پلاس نورد SE 20 با قیمت فقط 200 دلار معرفی گردید

وان پلاس نورد 20 SE مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD است که از رزولوشن HD+ و حداکثر روشنایی نمایشگر 600 نیت بهره می برد. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند تازه حفره نمایشگر میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. وان پلاس روی پنل پشتی این گوشی نیز یک سیستم دوربین دوگانه تعبیه نموده که یک سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی واقع شده است. در کنار این سنسور، یک دوربین 2 مگاپیکسلی عمق میدان نیز به انجام وظیفه خواهد پرداخت.

این شرکت از پردازنده هلیو G35 به عنوان قلب تپنده نورد 20 SE استفاده می نماید. این تراشه که با لیتوگرافی 12 نانومتری ساخته شده، دارای یک پردازنده هشت هسته ای Arm Cortex-A55 و یک پردازنده گرافیکی IMG PowerVR 8320 است. این گوشی هوشمند تنها یک پیکربندی 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. اما کاربران می توانند با استفاده از کارت حافظه microSD فضای ذخیره سازی نورد 20 SE را افزایش دهند. سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض نصب شده و رابط کاربری OxygenOS 12.1 را اجرا می نماید.

منبع تغذیه این گوشی تازه وان پلاس یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است که انرژی مجدد خود را با پشتیبانی از شارژر 33 واتی SuperVOOC تأمین می نماید. از آن جایی که نوع پنل این گوشی از جنس LCD است، حسگر اثر انگشت آن با دکمه پاور ادغام شده است و کاربران می توانند از دوربین سلفی برای باز کردن قفل گوشی نیز استفاده نمایند.

از دیگر قابلیت های این گوشی هوشمند می توان به پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه (4G)، دو بلندگوی استریو، وای فای، بلوتوث نسخه 5.0، GPS و پورت USB-C اشاره نمود. بعلاوه وجود جک 3.5 میلی متری صدا نیز یکی از قابلیت های بسیار خوب این گوشی هوشمند است که در بسیاری از گوشی های هوشمند تازه حذف شده است. وان پلاس نورد SE در واقع همان نسخه ری برند شده اوپو A77 4G است که با قیمت 195 دلار در بازار هند عرضه شد.

فروش این گوشی از تاریخ 21 مرداد ماه در فروشگاه آنلاین Aliexpress شروع خواهد شد. کاربران می توانند از بین رنگ های آبی و مشکی این گوشی 199 دلاری دست به انتخاب بزنند.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4683

به "وان پلاس نورد SE 20 با قیمت فقط 200 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس نورد SE 20 با قیمت فقط 200 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید