واتساپ در حال آزمایش گزینه همواره بی صدا است

به گزارش مجله پریها، واتساپ در حال آنالیز یک گزینه جدید است که ویژه پیغام های گروهی است. این گزینه با عنوان همواره بی صدا شناخته می گردد. درواقع با یاری این گزینه برای چت های آزار دهنده گروهی می توان به شرایط بی صدای همیشگی رسید.

واتساپ در حال آزمایش گزینه همواره بی صدا است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گپ های گروهی یک روش مفید برای مکالمه همزمان با افراد بی شماری است و در برخی شرایط می تواند بسیار مفید واقع گردد.

اگر در یک چت گروهی هستید که هرگز ساکت نمی ماند و اعلان هایی به صورت بی وقفه به شما نشان می دهند، ممکن است از شنیدن این که واتساپ به دنبال راه هایی برای بیصدا کردن این چت ها برای همواره است شادمان شوید. طبق اطلاعات وب سایت خبری WhatsApp WABetaInfo، این پیغام رسان محبوب در حال کار روی ویژگی جدیدی است که می تواند به کاربران اجازه دهد با بی صدا کردن آن ها برای همواره چت های آزار دهنده را مسدود کرد.

در حال حاضر، طولانی ترین زمانی که واتساپ به شما اجازه می دهد تا یک گپ را بی صدا کنید یک سال است، اما این شرکت به تازگی یک به روزرسانی بتای جدید برای اندروید منتشر نموده است که از گزینه جدید همواره بی صدا استفاده می نماید، این گزینه به آزمایش کنندگان اجازه می دهد تا برای همواره یک چت را نادیده بگیرند.

WABetaInfo در یک پست آنلاین گفت: این ویژگی امروز برای آزمایش کنندگان بتا در حال نمایش است. اگر این ویژگی ظاهر نشد، لطفاً شکیبا باشید و این گزینه را ظرف چند روز دریافت خواهید کرد.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3782

به "واتساپ در حال آزمایش گزینه همواره بی صدا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ در حال آزمایش گزینه همواره بی صدا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید