هیولای آفرود با گشتاوری خیره کننده!

به گزارش مجله پریها، پیکاپ های خشن طرفداران زیادی دارند و شلبی آمریکن نیز با معرفی F-250 سوپر باجا به این درخواست ها پاسخ داده است.

هیولای آفرود با گشتاوری خیره کننده!

به گزارش خبرنگاران، گری پترسون رئیس این شرکت می گوید: توانایی های برجسته فورد شلبی F-150 باعث شد درخواست ها برای پیکاپی که حداکثر ظرفیت یدک کشی و توانایی های آفرود فوق العاده ای دارد افزایش یابد.

این شرکت در بطن F-250 سوپر باجا پیشرانه 6.7 لیتری توربودیزلی را قرار داده که 475 اسب بخار قدرت و 1424 نیوتون متر گشتاور تولید می کند. این نیروگاه عظیم با یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک استاندارد همکاری دارد.

شلبی می گوید پیکاپ موردبحث بهترین ظرفیت یدک کشی در کلاس خود را داراست هرچند مقدار دقیق آن اعلام نشده است البته حداکثر ظرفیت یدک کشی فورد سری F سوپر دیوتی 10977 کیلوگرم است.

از نظر طراحی و استایل باید گفت F-250 سوپر باجا به کاپوت دارای ورودی هوا، سپرهای هوی دیوتی و محفظه نگه دارنده دو لاستیک زاپاس اشاره کرد.

این خودرو همچنین از چراغ های LED، پله های جانبی برقی و عناصر رنگی در بدنه سود می برد. تکمیل کننده تغییرات نیز پوشش محافظ بخش بار و رینگ های 18 اینچی و لاستیک های 37 اینچی BFG KM3 هستند.

در بطن خودرو هم سیستم تعلیق فاکس دیده می شود که باعث شده F-250 سوپر باجا ارتفاع بیشتری از سطح زمین داشته و هندلینگ بهتری را در آفرود ارائه کند. این سیستم تعلیق به بازوهای کنترل بالایی قابل تنظیم، بازوهای سفارشی و پایدار کننده فاکس 2.0 مجهز شده است.

نهایتاً باید به کابینی اسپورت تر با صندلی های چرمی دارای برند شلبی و تریم فیبر کربن اشاره کرد.

مشتریان همچنین شاهد پدال های اسپورت، پشت آمپرهای ویژه، کف پوش های جدید و پلاک سریال دار روی داشبورد خواهند بود.

تنها 250 دستگاه از این پیکاپ با قیمت 125805 دلاری تولید خواهد شد.

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4042

به "هیولای آفرود با گشتاوری خیره کننده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیولای آفرود با گشتاوری خیره کننده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید