مشخصات کیا نیرو هیبریدی 2023 اعلام شد

به گزارش مجله پریها، به تازگی کمپانی کیا نسل تازه کراس اوور نیرو با نام کیا نیرو 2023 را معرفی کرد. این خودرو در ظاهر تغییراتی زیادی را تجربه نموده است. این شرکت عکس تازهی از نیرو را در قالب های هیبریدی، پلاگین هیبریدی و EV نشان داد و گفت که جزئیات کامل را در 13 آوریل ارائه خواهد نمود.

مشخصات کیا نیرو هیبریدی 2023 اعلام شد

پس از رونمایی از نسل دوم نیرو در اواخر سال گذشته، کیا اکنون اطلاعات بیشتری در خصوص نسل دوم این کراس اوور هیبریدی کوچک ارائه می دهد.

طراحی ظاهری کیا نیرو 2023 به سایر محصولات تازه کیا همانند نسل تازه اسپورتیج شباهت دارد و البته تحت تأثیر کانسپت HabaNiro که در سال 2019 معرفی گردید، شکل گرفته است. فرم چراغ های دیلایت LED، رنگ متفاوت ستون انتهایی، فرم Y شکل رینگ ها و چراغ های عقب با فرم شبیه به بومرنگ، همگی شواهدی برای اثبات این ادعا خواهد بود.

مشتریان کیا نیرو 2023 می ­توانند 9 رنگ برای بدنه، 3 رنگ برای ستون C و 3 رنگ برای تریم داخلی این خودرو انتخاب نمایند.

کیا نیرو 2023 دوباره در قالب های هیبریدی، پلاگین هیبریدی و الکتریکی عرضه می گردد و هیبریدی معمولی ابتدا وارد بازار می گردد. نیرو هیبریدی دوباره از پیشرانه ای استفاده می نماید که ترکیبی از یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر خطی، یک موتور الکتریکی و یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه 6 سرعته است.

تازهترین آگهی های کیا

کیا می گوید مجموع قدرت 139 اسب بخار خواهد بود و فقط دیفرانسیل جلو خواهد بود. هنوز جزئیاتی در خصوص نسخه های پلاگین هیبریدی یا الکتریکی در دسترس نیست، اما مطمئناً از موتور های الکتریکی قدرتمندتر و بسته های باتری بزرگ تر استفاده می نمایند. کیا عکس هایی از نیرو EV منتشر نموده است که طراحی جلویی کمی متفاوت را نشان می دهد.

مجموعه باتری 11.1 کیلووات ساعت نصب شده برای این خودرو، شعاع حرکتی 65 کیلومتر در حالت کاملاً برقی را برای کیا نیرو PHEV فراهم خواهد نمود. نکته مهم اینکه شعاع حرکتی نسخه مجهز به رینگ های 16 اینچی بیشتر خواهد بود.

این خودرو اکنون 4420 میلی متر طول، 1825 میلی متر عرض و 1545 میلی متر ارتفاع دارد و فاصله بین دو محور آن نیز به 2700 میلی متر می رسد. بنابراین در تمام ابعاد شاهد بزرگ تر شدن نیرو هستیم.

قابلیت کاربردی نیرو EV نسبت به مدل قبل بیشتر شده است، چراکه در عین افزایش 24 لیتری فضای صندوق عقب که اکنون به 475 لیتر رسیده، یک محفظه 20 لیتری هم در زیر کاپوت تعبیه شده است. گفتنی است که ظرفیت محفظه بار کیا نیرو در نسخه ­های هیبرید و پلاگین ـ هیبرید به ترتیب 451 و 348 لیتر اعلام شده است.

در داخل، نیرو با یک صفحه نمایش لمسی 10.3 اینچی و یک پشت آمپری دیجیتال مانند بسیاری از مدل های تازه کیا عرضه می گردد. یک دسته دنده چرخشی که قبلاً فقط در نیرو EV دیده می شد، اکنون در مدل های هیبریدی نیز به صورت استاندارد وجود دارد.

عرضه نسل تازه KIA Niro در کره جنوبی طی روزهای آینده شروع خواهد شد. دیگر بازارها هم تا اوایل سال آینده پذیرای این کراس اوور مدرن و کم مصرف خواهند بود.

آگهی های خرید و فروش انواع خودرو کیا

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

تازهترین آگهی های کیا
منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4675

به "مشخصات کیا نیرو هیبریدی 2023 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کیا نیرو هیبریدی 2023 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید