هایجک در لیگ برتر؛ از اصفهان به تهران و از تهران به اهواز

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران: در چند روزی که گذشت پرسپولیس فزونین و ولخرج ترین تیم لیگ فزونی بود. آن ها چند ستاره نامدار را به ترکیب تیم شان اضافه کردند و هنوز هم فهرست گزینه های پرسپولیس برای بازار جابجایی تعداد زیادی جای خالی دارد.

هایجک در لیگ برتر؛ از اصفهان به تهران و از تهران به اهواز

به گزارش خبرنگاران، آنچنان که رسانه ها حدس می نمایند سه مورد از این جا های خالی در فهرست خرید های تابستانی پرسپولیس به ترکیب سپاهان اصفهان مربوط است که یک مورد از این سه مورد در حال حاضر با پرسپولیس قرارداد امضا نموده است. دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و سجاد شهباززاده سه بازیکن از سه خط سپاهان هستند که مورد توجه سرخ های مرکز قرار دارند. بعد از عقد قرارداد با دانیال اسماعیلی فر حالا رسانه ها دور و نزدیک شدن دو گزینه دیگر از اصفهان به تهران را رصد می نمایند.

اما این تنها پرسپولیس نیست که به ترکیب یک تیم یورش برده و ستاره هایش را تصاحب نموده است. از اهواز هم خبر می رسد جواد نکونام در ادامه پروژه مهمش در این تیم میخواهد برای تصاحب جام قدم بردارد و برای همین روی سه بازیکن پرسپولیس دست گذاشته است. سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس، احسان پهلوان هافبک این تیم و سیامک نعمتی سه بازیکنی هستند مورد توجه جواد نکونام قرار گرفته اند. در این میان احسان پهلوان مذاکرات جدی تری با فولادی ها داشته و احتمالا در روز های پیش رو خبر امضای قراردادش با اهوازی ها منتشر گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4664

به "هایجک در لیگ برتر؛ از اصفهان به تهران و از تهران به اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هایجک در لیگ برتر؛ از اصفهان به تهران و از تهران به اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید