نمونه اولیه سامسونگ +Galaxy S10

به گزارش مجله پریها، تصاویر نمونه اولیه +Galaxy S10 در حال آزمایش داخل کارخانه، در فضای مجازی منتشر شد.

نمونه اولیه سامسونگ +Galaxy S10

به گزارش خبرنگار، هنوز سه ماه به معرفی پرچمدار آینده سامسونگ، خانواده Galaxy S10 باقی مانده است. به تازگی، رندر 360 درجه ای از +Galaxy S10 در فضای مجازی منتشر گردیده و حالا به نظر می رسد که نمونه اولیه +Galaxy S10 در فضای مجازی لو رفته است. تصویر این نمونه اولیه در حالتی گرفته گردیده که در کارخانه سامسونگ در حال آزمایش شدن بوده است.

این گوشی بسیار شبیه به گوشی 5G است که سامسونگ به تازگی رونمایی نموده بود. این نمونه اولیه هم دارای یک ناچ بسیار عجیب در گوشه صفحه نمایش خود است. اگرچه، این بار دارای دو دوربین سلفی در خود است. علاوه بر این، این نمونه اولیه دارای حاشیه های باریک تری در بالا و پایین نمایشگر است که به احتمال زیاد نشان دهنده اندازه نهایی صفحه نمایش +Galaxy S10 است. حاشیه های کناری صفحه نمایش هم به علت استفاده از نمایشگر خمیده دیده نمی شوند.

تصاویر پشت این نمونه اولیه در فضای مجازی منتشر نشدند اما این احتمال وجود دارد که این گوشی در پشت خود دارای دوربینی سه گانه باشد که به صورت افقی کنار هم قرار گرفته اند.

سامسونگ +Galaxy S10 باید اواخر ماه فوریه در WMC 2019 در شهر بارسلونای اسپانیا به صورت رسمی معرفی گردد. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر AMOLED با اندازه 6.4 اینچ خواهد بود. همچنین گفته می گردد تراشه پردازنده Exynos 9820 یا Snapdragon 855 برای این گوشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این پردازنده قرار است با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی حداقل 128 گیگابایت همراه گردد. اندروید 9 به صورت پیش فرض روی این گوشی نصب گردیده و در حالی که شایعه گردیده ظرفیت باتری آن 4000 میلی آمپر ساعت باشد، گفته می گردد این گوشی دارای باتری 3700 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1092

به "نمونه اولیه سامسونگ +Galaxy S10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه اولیه سامسونگ +Galaxy S10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید