بهترین مقاصد رویایی و رمانتیک دنیا، 15 مورد فراموش نشدنی

به گزارش مجله پریها، برخی مکان ها زیبا هستند و برخی دیگر شگفت انگیز. همراه خبرنگاران باش تا آشنا شوی با 15 مورد از تماشای ترین مقاصد رویایی و رمانتیک جهان که بازدیدشان را نباید از دست داد. مردم از همه جای جهان سفر می نمایند برای تماشا زیباترین مقاصد رویایی و رمانتیک جهان تا لذتی ببرند از منظره ها رمانتیک و رویایی. مکان هایی که برای زوج ها خیلی جذابیت دارد. اگر شما هم دنبال جایی عاشقانه برای خود یا کسی که دوسش دارید، هستید و دنبال مکان های رمانتیک می شد، با ما این 15 مکان را در بین بهترین مقاصد رویایی و رمانتیک جهان جستجو کنید.

بهترین مقاصد رویایی و رمانتیک دنیا، 15 مورد فراموش نشدنی

1-Tivoli ،Italy | تیوولی ایتالیا

این شهر بناهای فوق العاده زیبایی دارد. ساختمان ها و ویلاهایی که حسابی خیره نماینده هستند. اما کنار این ها آبشاری رویایی خودنمایی می نماید که بی شک با تماشاش عاشق می شوید. آبشاری که زیبایی بیش از حدش در بین زیباترین مقاصد رویایی و رمانتیک دنیا با روانتان بازی می نماید.

2-Santorini ،Greece | سانتورینی، یونان

دیدگاه صلح آمیز و سورئال در سانتورینی یونان در بین بهترین مقاصد رویایی و رمانتیک دنیا که از نگاه هیچ زن و شوهری فراموش نمی گردد. شهر قدیمی پر زرق و برق زیبای سانتورینی مقابل آب ها و ویو جزیره ناچیز هستند. با تماشا زیبایی ها عاشق می شوید و دوست خواهید داشت این مکان آرام و بهشت خالص را.

3-Koh Samui ،Thailand | ساموئی، تایلند

از ویژه ترین و ایده آل ترین مکان ها در بین تماشای ترین مقاصد رویایی و رمانتیک دنیا. پر از فعالیت های سرگرم نماینده، مواد غذایی عجیب و غریب و خوشمزه و برگزاری نمایش های عاشقانه.

4-Kyoto ،Japan | کیوتو، ژاپن

شاید تنها شکوفه های گیلاس و معابد زیبای شهر، دلربا و فریبنده باشد. اما شما می توانید عشق را در هوای شهر کیوتو استشمام و احساس کنید. از باغ های باشکوه و طبیعت مجذوب نماینده شهر نهایت لذت را ببرید و به یاد داشته باشید که معنی تمام این زیبایی ها عشق است.

5-Paris ،France | پاریس، فرانسه

شهری که به تنهایی نامش عشق معنی می دهد. بی شک هیچ شهری به میزان پاریس مملو از مکان های عاشقانه نیست. دارای فرهنگی غنی، اتمسفری مست و غذاهایی رنگارنگ و عشقی که هرگز ترکتان نخواهد کرد.

6-Madrid ،Spain | مادرید، اسپانیا

مادرید به داشتن فروشگاه های فوق العاده و جشنواره های هیجان انگیزش شناخته شده است. یکی از مهمترین جاذبه های شهر کافه ها هستند. کافه هایی عجیب و جالب با فضایی رمانتیک و عاشقانه. بودن در چنین محیطی برای یک شب می تواند فوق العاده سرگرم نماینده، هیجان انگیز و منحصر به فرد باشد.

7-Dubai ،United Arab Emirates | دبی، امارات متحده عربی

اینکه شما همراه با عشقتان در غروب آفتاب هنگامی که در حال قدم زدن در جاده ای جادویی هستید پر از نور و زرق و برق لذتی دارد فراموش نشدنی.

8-Alaska ،United States | آلاسکا، ایالات متحده آمریکا

سفری بی نظیر برای تماشا شفق و سرزمینی پر از برف. تماشا اشعه ای از پایکوبی رنگ ها در سراسر آسمان همراه با ستاره های روشن که شب را برای شما روز می نمایند. این است تجربه ای رویایی که تا به امروز احساس نشده است.

9-Rome ،Italy | رم، ایتالیا

رم مناسب و ایده آل برای زوج هاست. شهری فریبنده ای و مجذوب نماینده و آماده برای ساخت عشق هایی جدا نشدنی. مردم این شهر زیبا را دوست دارند چون همه چیز در اینجا فوق العادست. از معماری و تاریخ شهر گرفته تا مواد غذایی خوشمزه که همگی بدجور در خاطرات می درخشند.

10-St. Moritz ،Switzerland | سنت موریتز، سوئیس

شهری آرام و زیبا مناسب و ایده آل برای زوج های که دنبال فعالیت هایی چون اسکی هستند یا اینکه دوست دارند در کلبه هایی دنج و گرم و نرم قرار بگیرند و حسابی از فضاهای رویایی لذت ببرند.

11-Jeju ،South Korea | ججو، کره جنوبی

شهری فوق العاده زیبا و رویایی و ایده آل برای ماه عسل زوج ها و گریز عاشقانه ها می باشد.

12-Upstate New York ،United States | شمالی استان نیویورک

هنگامی که مردم در نیویورک به مجسمه آزادی و یانکی ها فکر می نمایند، اینجا آبشار زیبا و فریبنده نیاگاراس که زوج های عاشق را جذب می نماید، دیده می گردد. صحنه ای رویایی که هیچ وقت از فکر ها پاک نمی گردد.

13-Oahu ،Hawaii | اوآهو، هاوایی

اگر اقیانوس زیبا نتواند زن و شوهری را هیپنوتیزم کند، بی شک غروب خیره نماینده اوآهو می تواند. مکانی زیبا و رمانتیک و فوق العاده توصیه شده برای زوج های عاشق می باشد.

14-London ،United Kingdom | لندن، انگلستان

شهری که هنگام گرگ و میش شدن هوا ضربان قلب انسان را بالا می برد. شهری که در شب رمانتیک تر است.

15-Los Angeles ،United States | لس آنجلس، ایالات متحده آمریکا

با عشقتان همراه باشید و سفر کنید به این شهر رویایی. می توانید کنار هم لذت ببرید از فروشگاه های بی نظیر و لوکس، از غذا خوردن در معروف ترین رستوران های شهر و همین طور تفریحات و موارد سرگرم نماینده ای که به وفور در لس آنجلس دیده می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4764

به "بهترین مقاصد رویایی و رمانتیک دنیا، 15 مورد فراموش نشدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مقاصد رویایی و رمانتیک دنیا، 15 مورد فراموش نشدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید