نمایشگاه نقاشی قهرمانان کوچک در تبریز برپا می گردد

به گزارش مجله پریها، مدیرعامل موسسه حمایت از بچه ها مبتلا به سرطان تبریز گفت: نمایشگاه نقاشی قهرمانان کوچک برای حمایت از بچه ها مبتلا به سرطان در این شهر برپا می گردد.

نمایشگاه نقاشی قهرمانان کوچک در تبریز برپا می گردد

به گزارش خبرنگار از ،میلانی مدیرعامل موسسه حمایت از بچه ها مبتلا به سرطان تبریز گفت: در نمایشگاه نقاشی قهرمانان کوچک آثار نقاشی بچه ها مبتلا به سرطان در طبقه همکف مجتمع تجاری تفریحی لاله پارک به نمایش گذاشته می گردد و خیران و علاقمندان به آثار هنری می توانند با خرید این آثار از این بچه ها حمایت نمایند.

او گفت: موسسه تسکین در راستای تامین هزینه های درمانی و حمایتی بچه ها تحت حمایت خود این نمایشگاه را برگزار می نماید تا با فروش آثار نقاشی بچه ها سرطانی بخشی از هزینه های درمانی این بچه ها تامین گردد.

مدیرعامل موسسه حمایت از بچه ها مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) گفت: این نمایشگاه به مدت 2 روز طی روز های 25 و 26 شهریور از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح تا 22 شب در محل مذکور برای بازدید و خرید آثار به وسیله خیران و علاقمندان دایر خواهد بود.

میلانی ادامه داد: طی پارسال 414 کودک مبتلا به سرطان تحت حمایت این موسسه قرار داشتند که از این تعداد 53 کودک پس از دریافت خدمات درمانی قطع درمان شده و از این بیماری نجات یافتند، متاسفانه 25 کودک هم فوت کردند و درمان بقیه بچه ها همچنان ادامه دارد.

او با اشاره به شعار سازمانی این موسسه مبنی بر اینکه سرطان تسکین می خواهد یادآوری کرد: در سال 99 این موسسه برای درمان بچه ها مبتلا به سرطان تحت پوشش خود 950 میلیون تومان و از ابتدای سال جاری تا به امروز هم بیش از 570 میلیون تومان برای درمان این بچه ها هزینه نموده است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4362

به "نمایشگاه نقاشی قهرمانان کوچک در تبریز برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه نقاشی قهرمانان کوچک در تبریز برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید