نبرد دراماتیک گله شیر ها با گله بوفالوها

به گزارش مجله پریها، این اقدام بی وقفه و دراماتیک را تماشا کنید که زمانی رخ داد که پرایدی متشکل از 30 شیر گله ای تشنه بوفالو را هدف قرار داد. گله برمی گردد و تمام تلاش خود را می کند تا گوساله های گله را نجات دهد.

نبرد دراماتیک گله شیر ها با گله بوفالوها

این منظره مهیج از طریق دیوید پینکرنل 62 ساله، کارمند بازنشسته هیولت پاکارد که از مسافرت لذت می برد، هنگام سافاری با همسرش کری و دوستان 40 ساله اش (آندریا، براد و لسلی) ثبت شد. در چشمه چیتاکه در پارک ملی مانا پولز، زیمبابوه ثبت شد.

دیوید درباره این داستان گفت: راهنمای شگفت انگیز ما، نیک موری، مالک سافاری های Bushlife، ما را در موقعیتی عالی قرار داد تا ببینیم پراید 30 شیر به 300 کیپ بوفالو بسیار تشنه حمله می کنند که در حال نوشیدن آب از تنها منبع آب در دسترس هستند. برای چندین مایل ما روی لبه یک صخره ایستاده بودیم و هیچ آدم دیگری در اطرافمان نبود، بدون اینکه فکر کنیم قرار است چیزی بسیار نادر را ببینیم!

در حالی که در چاله آب، یک نبرد رفت و برگشت چشمگیر بین شیر ها و گاومیش ها رخ داد، بزرگسالان تمام تلاش خود را برای نجات گوساله ها انجام دادند و پس از حدود 10 دقیقه در چاله آب، گاومیش ها به سمت بالای تپه دویدند.

هنگامی که گاومیش از دامنه تپه می دوید، دو شیر نر کشتار اولیه خود را ترک کردند تا گوساله های زخمی را تعقیب کنند. دو گوساله ای که از طریق گله نجات یافته بودند بار دیگر هدف قرار گرفتند و دو شیر نر برای کشتن وارد عمل شدند و این بار گاومیش های بالغ نتوانستند آن ها را نجات دهند.

آدرنالین من بالا رفته بود و کاملاً احساساتی شدم، اما این طبیعت است و هر روز اتفاق می افتد.

منبع: سانا

منبع: فرارو
انتشار: 23 شهریور 1402 بروزرسانی: 23 شهریور 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4875

به "نبرد دراماتیک گله شیر ها با گله بوفالوها" امتیاز دهید

2 کاربر به "نبرد دراماتیک گله شیر ها با گله بوفالوها" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد دراماتیک گله شیر ها با گله بوفالوها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید