میرشکاری: شکست برزیل در فوتبال ساحلی غیرممکن نیست

به گزارش مجله پریها، ملی پوش فوتبال ساحلی معتقد است با اردوها و تمرین های فراوانی که برای تیم ملی در نظر گرفته گردیده، شکست دادن برزیل غیر ممکن نیست.

میرشکاری: شکست برزیل در فوتبال ساحلی غیرممکن نیست

علی میرشکاری ملی پوش فوتبال ساحلی در گفت و گو با خبرنگاران درباره شرایط تیم ملی اظهار کرد: خدا را شکر با توجه به برگزاری لیگ، بازیکنان آمادگی بدنی بالایی دارند و کادرفنی چند اردو را برگزار نموده است که برای هماهنگی بازیکنان به خصوص جوانان بسیار موثر است.

وی درباره جوانگرایی تیم ملی اظهار کرد: این نسل تیم ملی می تواند نسل طلایی فوتبال ساحلی باشد. شاید بازیکنانی چون مسی گر، احمدزاده و حسینی دیگر تکرار نشوند و جوانان باید جای آن ها را پر نمایند. میرشمسی من را از دو سال پیش به اردوی تیم ملی ب دعوت کردم و توانستم با کوشش بیشتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان برسم.

این بازیکن اضافه نمود: در جام جهانی پارسال که سوم جهان شدیم در لیست تیم حضور داشتم و برای مسابقات بین قاره ای پیش رو نیز شانس زیادی برای خودم قائل هستم.

میرشکاری درباره موفقیت تیم ملی در این مسابقات شرح داد: بازیکنان شرایط خوبی دارند و فکر می کنم شکست دادن برزیل کار غیر ممکنی نباشد. روند افزایش امکانات تیم ملی رو به رشد است اما هنوز کامل نشده است. در جهان خیلی به فوتبال ساحلی نمی رسند اما ایران جزو معدود کشورهایی است که امکانات زیادی را به این رشته اختصاص داده است.

او درباره لیگ برتر این رشته گفت: لیگ ایران دومین لیگ معتبر جهان بعد از روسیه است. خدا را شکر پارس جنوبی توانسته قهرمانی خودش را مسجل کند. همه تیم ها کوشش می نمایند، اکنون اختلاف گلساپوش و اردکان با پارس جنوبی سه امتیاز است و اگر پارس لغزشی داشته باشد، می تواند قهرمانی را از دست دهد.

انتهالی پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1358

به "میرشکاری: شکست برزیل در فوتبال ساحلی غیرممکن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرشکاری: شکست برزیل در فوتبال ساحلی غیرممکن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید